Sunday , 14 June 2026

Μετά το λαγουδάκι του ΠΑΟΚ, έρχεται ο εκλογολαγός!

Του Γ.Κατσιάνη

Μετά τα σοκολατένια λαγουδάκια με την φανέλα του ΠΑΟΚ και το κύπελλο Ελλάδος, ο πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, Μάριος Παπαδόπουλος επιστρέφει με τον… εκλογολαγό!

“Ο επετειακός μας λαγός για το 2023!!! Εσείς θα επιλέξετε ποιον φάκελο θα βάλετε στην κάλπη!! Εμείς ψηφίζουμε Ελλάδα!!!!”, είναι η ανάρτηση του κ.Παπαδόπουλου στον προσωπικό του λογαριασμό που συνοδεύει τον στιλάτο λαγό να ποζάρει με κουστούμι και γραβάτα.

Αν μη τι άλλο, πρωτότυπη έμπνευση…

Check Also

Flyover: Συνεχίζονται οι εργασίες κατεδάφισης της γέφυρας Πανοράματος στον Περιφερειακό Θεσσαλονίκης – Μποτιλιάρισμα και «χαμηλές» ταχύτητες σε δρόμους της πόλης

Συνεχίζονται από το πρωί, Σάββατο 13 Ιουνίου, οι εργασίες κατεδάφισης της γέφυρας Πανοράματος στην Ανατολική …