Wednesday , 24 June 2026

Μετά το λαγουδάκι του ΠΑΟΚ, έρχεται ο εκλογολαγός!

Του Γ.Κατσιάνη

Μετά τα σοκολατένια λαγουδάκια με την φανέλα του ΠΑΟΚ και το κύπελλο Ελλάδος, ο πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, Μάριος Παπαδόπουλος επιστρέφει με τον… εκλογολαγό!

“Ο επετειακός μας λαγός για το 2023!!! Εσείς θα επιλέξετε ποιον φάκελο θα βάλετε στην κάλπη!! Εμείς ψηφίζουμε Ελλάδα!!!!”, είναι η ανάρτηση του κ.Παπαδόπουλου στον προσωπικό του λογαριασμό που συνοδεύει τον στιλάτο λαγό να ποζάρει με κουστούμι και γραβάτα.

Αν μη τι άλλο, πρωτότυπη έμπνευση…

Check Also

Ένας περιφερειάρχης μεταξύ των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου

Του Γ.Κατσιάνη Σε μια εποχή όπου η πολιτική και οι πολιτικοί αμφισβητούνται για την ανιδιοτελή …