Απάντηση στα περί… «μονταζιέρας ψεύτικων ειδήσεων» που επικαλέστηκε η διοίκηση του ΟΑΣΘ για το λεωφορείο που κρεμάστηκε στο κενό δίνει νέο έγγραφο που δημοσιεύει σήμερα το thesseconomy.gr. Σύμφωνα με αυτό το έγγραφο, στις 2 Ιουλίου 2019 το συγκεκριμένο όχημα τράκαρε με άλλο λεωφορείο του ΟΑΣΘ διότι δεν έπιασαν τα φρένα του.
«Κατά την μετακίνηση του οχήματος στην αφετηρία μας στη Μενεμένη δεν έπιασαν τα φρένα και συγκρούστηκα με το 488 με αποτέλεσμα να σπάσει το μπαρμπρίζ του 546», αναφέρει ο οδηγός του επίμαχου οχήματος στο δελτίο συμβάντος για την είσοδο του λεωφορείου στο συνεργείο. Αυτό το περιστατικό διαψεύδει τους ισχυρισμούς της διοίκησης Παππά που με χτεσινή ανακοίνωσή της υποστήριζε πως «το όχημα από τις 6 Ιουνίου 2019 και μετά δεν είχε παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα στα φρένα».
Χτες, το thesseconomy.gr αποκάλυψε ότι το συγκεκριμένο όχημα μπαινόβγαινε τον τελευταίο ενάμισι χρόνο στο συνεργείο με βλάβες στα φρένα και όχι μόνο: Από τις 4 Οκτωβρίου του 2017 έως και τις 5 Αυγούστου 2019 μπήκε 14 φορές στο συνεργείο του ΟΑΣΘ για να ελεγχθούν και να επισκευαστούν όχι μόνο τα φρένα, αλλά και το τιμόνι, τα ακρόμπαρα και άλλα όργανα του οχήματος.
Υπενθυμίζεται ότι το υπ’ αριθμόν 546 λεωφορείο του ΟΑΣΘ βγήκε τη Δευτέρα (5/8) εκτός δρόμου, καθώς δεν είχε φρένα με αποτέλεσμα να κρεμαστεί στο κενό στο Αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης.
Ανάλογα προβλήματα καταγράφονται καθημερινά σε πολλά λεωφορεία του ΟΑΣΘ, ενώ μόλις χτες έκαναν τον γύρο του διαδικτύου φωτογραφίες με λεωφορείο που κυκλοφορεί στους δρόμους της πόλης με σκισμένα λάστιχα…