Saturday , 27 June 2026

Ψήφο εμπιστοσύνης για άλλα τρία χρόνια έλαβε ο πρόεδρος των καταστηματαρχών ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, Μάριος Παπαδόπουλος

Του Γ.Κατσιάνη

Για άλλα τρία χρόνια ανανέωσε την θητεία του στο “τιμόνι” της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης ο Μάριος Παπαδόπουλος,μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν για την ανάδειξη νέου διοικητικού συμβουλίου.

Αντιπρόεδρος αναλαμβάνει ο Αντώνης Βαγγέλης, γενικός γραμματέας ο Βλάσης Νικολαΐδης, ταμίας ο Ιωάννης Μαρίνης και μέλη οι Μελέτης Πουρσαλίδης, Παύλος Τερκενλής και Χριστίνα-Μαρία Κάκκου.

Μεταξύ των προτεραιοτήτων της νέας διοίκησης της Συντεχνίας είναι η υποβολή φακέλου για πιστοποίηση του τριγώνου Πανοράματος ως προϊόν προστατευόμενης γεωγραφικής ένδειξης (Π.Γ.Ε.),η μελέτη δράσεων για να χαρακτηρισθεί η Θεσσαλονίκη, πόλη του γλυκού και η έκδοση λευκώματος για τα 170 χρόνια της Συντεχνίας.

Check Also

Θεσσαλονίκη: Φεστιβάλ, πανηγύρια, δράσεις κι εκδηλώσεις στην ατζέντα του τελευταίου σαββατοκύριακου του Ιουνίου– Πού θα πάτε, τί θα δείτε δωρεάν σε… γωνιές της πόλης

Πανελλήνιο Φεστιβάλ Βιβλίου, φεστιβάλ γεύσεων, συναυλίες και θεατρικές παραστάσεις με δωρεάν είσοδο περιλαμβάνει το τελευταίο …