Friday , 29 March 2024

Eshops στην Ελλάδα: Κερδίζει… έδαφος η εικονική βιτρίνα

Είναι γεγονός πλέον στις μέρες μας ότι η εικονική βιτρίνα αποκτά την ίδια ή και μεγαλύτερη αξία από την παραδοσιακή βιτρίνα που γνώρισαν πολλές γενιές ανθρώπων μέχρι σήμερα. Όπως επισημαίνει στο thesseconomy.gr o πρόεδρος του Παρατηρητηρίου Τιμών και Εκτίμησης Ακινήτων Ελλάδος – Νοτιανατολικής Ευρώπης Κώστας Γεωργάκος «πλέον οι αγορές, το εμπόριο δεν έχουν σύνορα. Σχεδόν όλα τα καταστήματα έχουν δημιουργήσει eshop. Ιδιαίτερα για τις νέες γενιές θεωρώ ότι το κατάστημα είναι είδος προς εξαφάνιση. Οι νέοι ηλικίας 15, 25, 30 χρόνων δεν πηγαίνουν για αγορές στα καταστήματα. Ή όταν πηγαίνουν είναι προσαρμοσμένοι στην αγορά εμπορικών ειδών μέσω διαδικτύου».

Αιτίες
Και εξηγεί: «είναι γεγονός ότι ο κορονοϊός έχει επιταχύνει κάποιες διαδικασίες που παλιότερα φαντάζανε πολύ μακρινές. Μία από αυτές είναι η ανάπτυξη των εμπορικών συναλλαγών μέσω διαδικτύου. Οι εμπορικές συναλλαγές που γίνονται με μεγαλύτερη χρήση της κάρτας, με λιγότερες φοβίες, με την παραγγελία πάσης φύσεως εμπορικών ειδών από το διαδίκτυο έχουν ως αποτέλεσμα όλη αυτή την ανάπτυξη. Ουσιαστικά μεταναστεύει η αξία του καταστήματος της οδού, σταδιακά, στην αξία του καταστήματος στο ίντερνετ. Θα δούμε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων να συρρικνώνονται, όταν θα υπάρξει η αντιστροφή του τζίρου τους, δηλαδή πάνω από το 50% του τζίρου τους να γίνεται πλέον μέσω διαδικτύου. Το διαδίκτυο τους προσδίδει το πλεονέκτημα ότι δεν χρειάζεται φυσική παρουσία, τουτέστιν δεν χρειάζεται κάποιος να μετακινηθεί, να ταξιδέψει για να αγοράσει ένα ρούχο αλλά μπορεί να το αγοράσει από όποια χώρα ή πόλη το επιθυμεί. Αυτό όμως θα φέρει τη μείωση των τετραγωνικών και αρκετά καταστήματα θα μείνουν στα αζήτητα», εξηγεί ο κ. Γεωργάκος.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *