Tο πρώτο ασθενοφόρο με σύστημα αρνητικής πίεσης προσφέρει η Ένωσις Ελλήνων...

Tο πρώτο ασθενοφόρο με σύστημα αρνητικής πίεσης προσφέρει η Ένωσις Ελλήνων Εφοπλιστών στο ΕΚΑΒ

213
SHARE

Η “Ένωσις Ελλήνων Εφοπλιστών” μέσω του φορέα συλλογικής κοινωνικής προσφοράς της ναυτιλιακής κοινότητας ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, ενεργοποιήθηκε από την πρώτη στιγμή εμφάνισης του κορωνοϊού με σκοπό να συνδράμει στη μάχη κατά της πανδημίας.

Η ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα, συγκέντρωσε 13 εκατ. ευρώ, τα οποία αξιοποιήθηκαν για να ενισχυθεί το Εθνικό Σύστημα Υγείας και να προσφερθεί κρίσιμος εξοπλισμός για την λειτουργία δεκάδων ΜΕΘ και για την νοσηλεία χιλιάδων συμπολιτών μας σε περισσότερα από 40 Νοσοκομεία και Εργαστήρια Αναφοράς σε όλη τη χώρα.

Στο πλαίσιο αυτών των ενεργειών που συνεχίζονται, η ναυτιλιακή κοινότητα προσφέρει στο ΕΚΑΒ το πρώτο ασθενοφόρο στην Ελλάδα με σύστημα Αρνητικής Πίεσης, με την αποκλειστική χρηματοδότηση της Μ/ΜΑRITIME. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό, σύγχρονο και κατάλληλα εφοδιασμένο ασθενοφόρο όχημα που θα επιτρέψει στα πληρώματα των διασωστών του ΕΚΑΒ, να πραγματοποιούν τις επιχειρησιακές τους ανάγκες, με πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια.

Το Αρνητικό Σύστημα Πίεσης, (Negative Pressure System) είναι ένα αναπόσπαστο μέρος των Αντιιικών Συστημάτων κατάλληλων για οχήματα, που αναπτύχθηκε ειδικά για το όχημα αυτό και για την καταπολέμηση του Covid 19 αλλά και άλλων αερομεταφερόμενων ιών καθώς επιτρέπει το φιλτράρισμα και την εξαγωγή μολυσμένου αέρα μέσα στο όχημα (θάλαμος ασθενούς) με ασφάλεια, μειώνοντας σημαντικά τον κίνδυνο εξάπλωσης των ιών. Αυτό γίνεται εφικτό εξαναγκάζοντας τον αέρα να κινείται προς τα κάτω και διατηρώντας μια διαφορά πίεσης σε σχέση με το εξωτερικό του ασθενοφόρου οχήματος.

Έως και σήμερα, και ιδιαίτερα με αφορμή την πανδημία Covid 19, για την διακομιδή ασθενών χρησιμοποιούνται από το ΕΚΑΒ φορητές κάψουλες αρνητικής πίεσης .

H ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, δημιουργήθηκε το 2016 από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, με σκοπό να αποτελέσει το μόνιμο όχημα της ναυτιλιακής οικογένειας για τη συνέχιση του κοινωνικού της έργου.

LEAVE A REPLY