Sunday , 8 December 2024

Έκαναν τέσσερις ημέρες(!) για να μεταφέρουν έγγραφο από το πρωτόκολλο στο λογιστήριο δημόσιας υπηρεσίας

Άλλη μία ιστορία γραφειοκρατικής… τρέλας φέρνει στο «φως» το thesseconomy.gr, σε μια προσπάθεια να καταδείξει το μέγεθος της ταλαιπωρίας που υφίστανται όσοι πολίτες επιχειρούν να συνδιαλαγούν  με φορείς του δημοσίου.

Η υπόθεση τοποθετείται χρονικά στις αρχές Μαΐου όταν στο πλαίσιο εκτέλεσης έργου, ο ανάδοχος εκδίδει τιμολόγιο σε νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου (ΝΠΔΔ) για την είσπραξη του συμφωνηθέντος ποσού.

Το θέμα έρχεται προς συζήτηση στο διοικητικό συμβούλιο του φορέα, όπου εγκρίνεται η καταβολή της δαπάνης στον ανάδοχο του έργου.

Μετά από ενάμισι μήνα και συγκεκριμένα στις αρχές Ιουλίου, ο ανάδοχος καλείται από τον πρόεδρο του διαγωνισμού να προσκομίσει έγγραφα που να πιστοποιούν ότι το έργο παραδόθηκε.

Μέσα σε μία εβδομάδα, ο ανάδοχος προχωρά στην κατάθεση των σχετικών αποδεικτικών εγγράφων και αναμένει να πληρωθεί.

Για κακή του τύχη, όμως, μία βεβαίωση που αφορούσε την οικονομική κατάσταση του αναδόχου, βρίσκονταν στο τμήμα πρωτοκόλλου του φορέα.

«Επί τέσσερις(!) ημέρες έπαιρνα τηλέφωνο στο λογιστήριο της υπηρεσίας και τους ρωτούσα πότε θα πληρωθώ και μου έλεγαν πως δεν έχω προσκομίσει το σχετικό έγγραφο», δήλωσε ο καταγγέλλων.

Τελικά, η λύση δόθηκε, με παρέμβαση της διοίκησης και η περιπέτεια του πολίτη είχε αίσιο τέλος.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *