Έρευνα ΕΒΕΘ: Ανησυχία, ανασφάλεια και φόβος για την αύξηση των κρουσμάτων

Έρευνα ΕΒΕΘ: Ανησυχία, ανασφάλεια και φόβος για την αύξηση των κρουσμάτων

127
SHARE

Η ανησυχία, η ανασφάλεια και ο φόβος είναι τα κύρια συναισθήματα μεταξύ των καταναλωτών, όπως προκύπτει από την έρευνα που πραγματοποίησε η Palmos Analysis για λογαριασμό του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) και στην οποία συμμετείχαν 800 επιχειρήσεις και 700 καταναλωτές.

Ειδικότερα, ο κορωνοϊός και η αύξηση των κρουσμάτων, το τελευταίο διάστημα, είχε ως αποτέλεσμα το 40% να αναβάλλει κάποιο ταξίδι ή κάποια κοινωνική εκδήλωση που είχε προγραμματίσει,το Σεπτέμβριο,το 29% δήλωσε ότι μειώθηκε το εισόδημα του ενώ το 18% υποστήριξε ότι έχει μειωθεί η απασχόληση του.

Όσον αφορά την επιστροφή στην κανονικότητα,σύμφωνα με την έρευνα του ΕΒΕΘ, το 44% εκτιμά πως αυτό θα γίνει μέσα στο στο 2021, το 26% των ερωτηθέντων δηλώνει το 2022 και μετά ενώ το 14% δηλώνει ποτέ.

Ωστόσο, το 52% χαρακτηρίζει αναποτελεσματικά τα μέτρα που έλαβε η κυβέρνηση για στήριξη της επιχειρηματικότητας ενώ μόλις το 39%,επαρκή.

Σχετικά με τα υγειονομικά μέτρα προστασίας, την μεγαλύτερη απήχηση συγκεντρώνει το πλύσιμο των χεριών με 75% και έπεται με 46%, η τήρηση των αποστάσεων στις επαφές.

Σε επίπεδο τιμών των προϊόντων, το 65% δήλωσε ότι θα διατηρηθούν σταθερές, παρά την μείωση της ζήτησης που έχει επιφέρει στην κατανάλωση προϊόντων η πανδημία και όσον αφορά το μηνιαίο εισόδημα των νοικοκυριών,παρά το γεγονός ότι καταγράφηκε μικρή αύξηση, τον Σεπτέμβριο του 2019, στα 1708 ευρώ, ένα χρόνο μετά και συγκεκριμένα,τον Σεπτέμβριο του 2020, το εισόδημα συρρικνώθηκε εκ νέου, στα 1693 ευρώ.

LEAVE A REPLY