Wednesday , 17 June 2026

Έρχεται το 1st Lake Walking στο φράγμα της Θέρμης

Με κεντρικό σύνθημα “Περπατάμε μαζί, σεβόμαστε τη φύση, απολαμβάνουμε τη ζωή”, ο δήμος Θέρμης διοργανώνει την Κυριακή 28 Μαΐου 2023 την «1η Περιπατητική Διαδρομή».

Το ραντεβού δίνεται στις 11 το πρωί στο φράγμα της Θέρμης, με σημείο εκκίνησης  και τερματισμού την είσοδο του περιβαλλοντικού πάρκου ΦΟ.Δ.Σ.Α. 

Στόχος του 1st Lake Walking είναι η αποσύνδεση από την τεχνολογία και η επανασύνδεση με τη φύση ως μια ψυχική τόνωση και ανανέωση.

Για περαιτέρω πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται καθημερινά από τις 8 το πρωί ως τις δύο το μεσημέρι στο τηλέφωνο 2313300746.  

Check Also

Τι αλλάζει στην άρση κατασχέσεων λογαριασμών και στη ρύθμιση δόσεων για βεβαιωμένες οφειλές προς το δημόσιο

Του Γ. Κατσιάνη Νέα δεδομένα στην άρση των κατασχέσεων λογαριασμών και στη ρύθμιση δόσεων για …