Ανάδειξη των γεωργοδιατροφικών προϊόντων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Ανάδειξη των γεωργοδιατροφικών προϊόντων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

212
SHARE

H ανάδειξη των γεωργοδιατροφικών προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας, το πλαίσιο της προσπάθειας της Περιφέρειας να αναδείξει την ταυτότητα και την ποιότητας των προϊόντων του πρωτογενούς τομέα συζητήθηκε σε συνάντηση εργασίας που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Περιφέρεια, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς από τον γεωργοδιατροφικό τομέα και με τον Πρόεδρο της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Κώστα Κιλτίδη.
“Σκεφτείτε μόνο πως εδώ παράγεται το 26% του αγροτικού ΑΕΠ της χώρας.
Θωρακίζουμε τα προϊόντα μας με το Μακεδονικό Σήμα Ποιότητας, θωρακίζουμε τον τόπο μας. Ο αγροτικός τομέας είναι άρρηκτα δεμένος με την οικονομία και τον τουρισμό”, επισημαίνει σχετικά η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου και προσθέτει: “Στην συνάντηση επικεντρωθήκαμε σε δύο άξονες:

-Στην ταυτοποίηση των γεωργοδιατροφικών προϊόντων σε επίπεδο νομού ή περιφέρειας, που συγκεντρώνουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, για τη σύνταξη φακέλου και την υποβολή αίτησης καταχώρισης ονομασίας στο κοινοτικό μητρώο Προστατευόμενων Ονομασιών Προέλευσης (ΠΟΠ), Προστατευόμενων Γεωγραφικών Ενδείξεων (ΠΓΕ) και Εγγυημένων Παραδοσιακών Ιδιότυπων Προϊόντων (ΕΠΙΠ).

-Στην επιβεβλημένη καταχώριση των προϊόντων με ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά υψηλής προστιθέμενης αξίας, που έχουν αναφορά ιστορικότητας, παράδοσης και διατροφικού πολιτισμού της Μακεδονίας.

Η συνάντηση έγινε παρουσία των αρμόδιων Αντιπεριφερειαρχών και των προέδρων των επιμελητηρίων όλων των Περιφερειακών ενοτήτων της Κεντρικής Μακεδονίας. Ο αγροδιατροφικός τομέας είναι η ναυαρχίδα των εξαγωγών της Κεντρικής Μακεδονίας. Η ισχυροποίηση της ταυτότητας των προϊόντων μας, η καταχώρηση τους με ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά υψηλής προστιθέμενης αξίας, που έχουν αναφορά ιστορικότητας, παράδοσης και διατροφικού πολιτισμού του τόπου μας, ανοίγει δρόμους επιχειρηματικών συνεργασιών και συμφωνιών με μεγάλες διεθνείς εταιρείες”.

Όπως αποφασίστηκε, περί τα τρία έως πέντε προϊόντα από έκαστο από τους επτά νομούς της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα αναδειχτούν ως “προϊόντα – σημαία” και θα προωθηθούν με στόχο να κατακτήσουν τις διεθνείς αγορές.

LEAVE A REPLY