Sunday , 3 July 2022

Από το χάος με τα κατεβασμένα τηλέφωνα στον ΕΦΚΑ στην 24ωρη εξυπηρέτηση του 1555

Του Γ. Κατσιάνη

Χρειάστηκε να περάσουν μόλις τρεις μήνες από την στιγμή που τέθηκε πιλοτικά σε εφαρμογή ο τετραψήφιος αριθμός 1555 για να αναστραφεί η αρνητική εικόνα που υπήρχε στο θέμα της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων του ΕΦΚΑ.

Του λόγου το αληθές επιβεβαιώνει το γεγονός ότι μόνο τις τρεις προηγούμενες ημέρες έγιναν 30.457 κλήσεις που προστέθηκαν στις περίπου 400.000 κλήσεις που απαντήθηκαν τις πρώτες 100 ημέρες δοκιμαστικής λειτουργίας.

«Από το χάος με τα κατεβασμένα τηλέφωνα του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων του και την ανεπαρκή λειτουργία με ωράρια δημοσίου, περνάμε σε μια νέα εποχή προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, δωρεάν. Έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλές δεκαετίες. Γίνεται έστω και τώρα. Και είναι μια μικρή επανάσταση για την εξυπηρέτηση των πολιτών(!)», ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης, μετά την επίσκεψη που πραγματοποίησε στο τηλεφωνικό κέντρο των Αμπελοκήπων (φωτογραφία).

Leave a Reply

Your email address will not be published.