Thursday , 18 June 2026

Αρχές Ιουνίου ξεκινούν τα έργα για το φυσικό αέριο σε Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Ξάνθη και Δράμα

Στις αρχές Ιουνίου θα ξεκινήσουν οι εργασίες για το φυσικό αέριο για την Αλεξανδρούπολη, την Κομοτηνή, την Ξάνθη και τη Δράμα, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν η Καβάλα και η Ορεστιάδα αφού υπάρξει η έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Δημόσιας Επιχείρησης Δικτύων Διανομής Αερίου (ΔΕΔΑ), Μάριος Τσάκας, στο πλαίσιο σύσκεψης με τον περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χρήστο Μέτιο, τους δημάρχους Αλεξανδρούπολης, Κομοτηνής, Ξάνθης, Καβάλας και Δράμας και στελέχη της Περιφέρειας.

Στη σύσκεψη τέθηκαν και οι προβληματισμοί των Δημάρχων για με τη συμβατότητα των εργασιών που θα πραγματοποιήσει η ΔΕΔΑ με παρεμβάσεις και αναπλάσεις που πραγματοποιούν ή σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν οι Δήμοι και συμφωνήθηκε να υπάρχει στενή συνεργασία μεταξύ των εμπλεκομένων πλευρών.

Check Also

Γέφυρα Μαλγάρων – Κλειδίου: Κλιμάκιο μηχανικών ελέγχει τη στατικότητα της γέφυρας – Έχει διακοπεί η κυκλοφορία

Κλιμάκιο μηχανικών της υποδιεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης διενεργεί από σήμερα το πρωί, …