Friday , 1 March 2024

Ασφαλιστική εταιρεία χρέωσε σε πελάτη της ακυρωθέν συμβόλαιο!

Του Γ.Κατσιάνη

Τις πρακτικές που ακολουθούν οι εισπρακτικές εταιρείες φαίνεται ότι ζήλεψε γνωστή ασφαλιστική εταιρεία.

Το thesseconomy.gr αποκαλύπτει σήμερα την περίπτωση πελάτη, ο οποίος στα τέλη του 2023 αποφάσισε να αντικαταστήσει το τρέχον με νέο επενδυτικό πρόγραμμα της ίδιας εταιρείας.

“Έτσι, προχωρήσαμε στην ακύρωση του προηγούμενου προγράμματος και στη σύναψη νέου συμβολαίου με αρχική ημερομηνία ασφάλισης της 29η Δεκεμβρίου”, δήλωσε ο καταγγέλλων στο thesseconomy.gr.

Μάλιστα, την ίδια ημέρα, προχώρησε μέσω e-banking και στην κατάθεση του αντίστοιχου ποσού για το νέο πρόγραμμα.

“Ωστόσο, παραμονή Πρωτοχρονιάς, διαπίστωσα ότι είχε αφαιρεθεί από τον τραπεζικό μου λογαριασμό το ποσό του προηγούμενου προγράμματος, το οποίο υποτίθεται ότι είχε ακυρωθεί”, τόνισε.

Στη συνέχεια, επικοινώνησε με τον ασφαλιστή του, ο οποίος εκτίμησε ότι δεν είχε ενημερωθεί έγκαιρα η εταιρεία του για την αλλαγή του προγράμματος και…κατά λάθος έγινε η χρέωση.

“Δεσμεύτηκε ότι θα ρυθμίσει το ζήτημα, τις επόμενες ημέρες και το ποσό της δόσης για το ακυρωθέν πρόγραμμα, θα ενσωματωθεί στο νέο πρόγραμμα”, σημείωσε και υπογράμμισε πως σε αντίθετη περίπτωση, “θα προχωρήσω σε ακύρωση του νέου συμβολαίου”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *