Μπορεί από μεθαύριο, Δευτέρα, να ξεκινούν τα δρομολόγια της «υπερταχείας» σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης-Αθήνας, που θα διανύει την απόσταση σε 3 ώρες και 55 λεπτά στην κάθοδο και σε 4 ώρες και 10 λεπτά στην άνοδο, αλλά το επιβατικό κοινό του Βόλου και μια σειρά από επιχειρήσεις της Λάρισας από το ίδιο πρωί θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα, λόγω της κατάργησης του πρώτου πρωινού δρομολογίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από Βόλο για Λάρισα.
Πρόκειται συγκεκριμένα για το πρώτο πρωινό δρομολόγιο, που αναχωρούσε μέχρι τώρα από το Βόλο για Λάρισα στις 5.30 τα ξημερώματα και εξυπηρετούσε πλήθος κόσμου που εργάζεται σε επιχειρήσεις στο γειτονικό νομό Λαρίσης. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε αιφνιδίως την κατάργησή του από μεθαύριο, Δευτέρα, ενώ το επόμενο τρένο για Λάρισα αναχωρεί στις 6.50 και προκαλεί πρόβλημα έγκαιρης προσέλευσης σε όσους μετακινούνταν με τρένο καθημερινά για να μεταβούν στον χώρο εργασίας τους. Επίσης, σύμφωνα με το αναρτημένο πρόγραμμα δρομολογίων θα αναχωρεί λεωφορείο του ΟΣΕ από Βόλο για Λάρισα στις 6 π.μ., δηλαδή μισή ώρα αργότερα από το καταργηθέν τρένο, ενώ το τρένο διανύει την απόσταση σε 48 λεπτά και το λεωφορείο σε μία ώρα.
Από τη Δευτέρα, εξάλλου, θα φανεί στην πράξη εάν όντως καταρχάς το σύστημα (ηλεκτροκίνηση κ.ο.κ.) που έχει φτιάξει ο ΟΣΕ «σηκώνει» χωρίς προβλήματα τις γρήγορες γραμμές μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης και επίσης το κατά πόσο μπορούν να ανταπεξέλθουν στις προδιαγραφές των υπερταχέων συνδέσεων τα “δυο αναβαθμισμένα intercity”, που όπως ανακοινώθηκε αξιοποιούνται για τη γραμμή αυτή, καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ – όπως έχει γνωστοποιηθεί – θα προμηθευτεί τα εκ κατασκευής πολύ γρήγορα ηλεκτροκίνητα τρένα εν καιρώ…