Friday , 29 March 2024

Για ανθρωποκτονία εξ αμελείας και σωματικές βλάβες κατηγορείται ο οδηγός του μοιραίου λεωφορείου στο Βουκουρέστι

Κατηγορίες για ανθρωποκτονία εξ αμελείας και σωματικές βλάβες για 25 άτομα περιλαμβάνονται στη δικογραφία, που σχηματίζεται από την αστυνομία της Ρουμανίας για τον οδηγό του πούλμαν που ενεπλάκη στο δυστύχημα στο Βουκουρέστι, όπως γνωστοποίησε με δηλώσεις του ο δικηγόρος του οδηγού, Αλέξανδρος Ματθαίου. Ο ίδιος υποστηρίζει από την πλευρά του ότι “εάν το υλικό που ήταν κατασκευασμένο το εμπόδιο ήταν ελαφρύ και με το πρώτο άγγιγμα ανασηκωνόταν αυτόματα, σήμερα δεν θα μιλούσαμε για την τραγωδία αυτή”εάν το υλικό της κατασκευής ήταν πιο ελαφρύ”.

Αναλυτικότερα, όπως δήλωσε ο κ. Ματθαίου μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, η ανάκριση ξεκίνησε, αλλά είναι ακόμη νωρίς, ο οδηγός θα επιστρέψει στην Ελλάδα και θα μεταβαίνει στο Βουκουρέστι, όποτε τον χρειάζονται οι ρουμανικές Αρχές.    

Παράλληλα επιβεβαίωσε ότι τα τεστ, στα οποία υποβλήθηκε ο πελάτης του, έδειξαν πως δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ, ούτε είχε κάνει χρήση ναρκωτικών, αλλά ούτε και ήταν κουρασμένος, διότι το πούλμαν έκανε αρκετές στάσεις κατά τη διάρκεια της διαδρομής, ούτε και έτρεχε. Περαιτέρω υποστήριξε ότι “ο οδηγός είδε τον περιοριστή, τον χτύπησε με την κεραία, το άκουσε όταν το χτύπησε και φρέναρε. Αφού φρέναρε, το λεωφορείο κινήθηκε για δύο μέτρα, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στον περιοριστή το aircondition που βρισκόταν στην οροφή. Έτσι προκλήθηκε το δυστύχημα”

«Τον συνάντησα στην αστυνομία, ψυχολογικά δεν είναι καλά, είναι χάλια, δεν τρώει, ένας άνθρωπος απλός είναι» πρόσθεσε ο κ. Ματθαίου για τον οδηγό και κατέληξε: «Εάν το υλικό που ήταν κατασκευασμένο το εμπόδιο ήταν ελαφρύ και με το πρώτο άγγιγμα ανασηκωνόταν αυτόματα, σήμερα δεν θα μιλούσαμε για την τραγωδία αυτή».

Ο ρόλος του GPS

Σε βίντεο ντοκουμέντο, που μετέδωσε τηλεοπτικό μέσο της Ρουμανίας, στο οποίο έχει καταγραφεί η πορεία του μοιραίου λεωφορείου λίγα δευτερόλεπτα πριν “καρφωθεί” στην προειδοποιητική μπάρα, επιβεβαιώνεται ότι ο οδηγός αλλάζει λωρίδα την τελευταία στιγμή και κινείται προς τον δρόμο που δεν επιτρέπονται ψηλά οχήματα, με αποτέλεσμα να προσκρούσει στην προειδοποιητική πινακίδα.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός του λεωφορείου δεν αντέδρασε, κάνει τις αρχές να διερευνούν το ρόλο που έπαιξε το σύστημα πλοήγησης στο δυστύχημα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *