Γνωστό ζαχαροπλαστείο της Θεσσαλονίκης δεν διαθέτει POS

Γνωστό ζαχαροπλαστείο της Θεσσαλονίκης δεν διαθέτει POS

1391
SHARE

Μπορεί η χρήση των τερματικών (POS) να είναι υποχρεωτική πλέον για χιλιάδες επιχειρήσεις στις καθημερινές συναλλαγές με τους πελάτες, ωστόσο υπάρχουν κάποιοι επαγγελματίες οι οποίοι εξακολουθούν να επιμένουν στον… παραδοσιακό τρόπο πληρωμής σε μετρητά.

Ο λόγος για γνωστό ζαχαροπλαστείο με καταστήματα franchise σε διάφορα σημεία του νομού Θεσσαλονίκης, το οποίο δεν διαθέτει POS, παρά το γεγονός ότι ο κωδικός αριθμός δραστηριότητας (ΚΑΔ) 47.24 που αφορά το λιανικό εμπόριο ψωμιού, αρτοσκευασμάτων και λοιπών ειδών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής σε εξειδικευμένα καταστήματα, προβλέπει κάτι αντίστοιχο.

Έτσι λοιπόν, προ εκπλήξεως βρέθηκε Αμερικανίδα όταν επισκέφτηκε υποκατάστημα της αλυσίδας στην ανατολική Θεσσαλονίκη και ζήτησε να πληρώσει με κάρτα.

«Δυστυχώς, το κατάστημα δεν διαθέτει POS», ήταν η απάντηση που εισέπραξε από την υπάλληλο του καταστήματος, με αποτέλεσμα η έκπληκτη πελάτισσα να φύγει άρον άρον από το ζαχαροπλαστείο, δίχως να πάρει τα ψώνια της.

Ωστόσο, λίγα λεπτά αργότερα επέστρεψε μαζί με ένα φίλο της στο κατάστημα, ο οποίος διέθετε μετρητά και έτσι έδωσε λύση στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε.

LEAVE A REPLY