Saturday , 20 April 2024

Γ.Καραγιάννης: Μέχρι τέλη Ιανουαρίου προσωρινός ανάδοχος για το Flyover

Μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου θα υπάρχει προσωρινός ανάδοχος για το έργο του Flyover της Θεσσαλονίκης, τόνισε σε σημερινές του δηλώσεις ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, ώστε και μέχρι το τέλος του έτους να έχουν στηθεί τα πρώτα εργοτάξια, προσθέτοντας ότι “θα είμαστε όλοι υπερήφανοι, καθώς στην Ελλάδα δεν έχουμε κατασκευάσει ακόμα τέτοιου είδους έργο”.

Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι τα έργα προχωρούν πολύ καλά, διαμηνύοντας: “Εμείς θα προχωρήσουμε μπροστά. Το έργο συνεχίζει σύμφωνα με τον σχεδιασμό μας, παραμένουμε πιστοί στα χρονοδιαγράμματά μας και στο τέλος του 2023 θα παραδώσουμε στους πολίτες ένα λειτουργικό μετρό”. Στο πλαίσιο αυτό, τις επόμενες ημέρες, όπως πρόσθεσε, θα παραληφθεί ο 18ος και τελευταίος συρμός, προκειμένου να ολοκληρωθεί και αυτό το σκέλος, ενώ το τελευταίο εξάμηνο γίνονται δοκιμαστικά δρομολόγια. Επιπλέον, προκηρύχθηκε διαγωνισμός για 15 νέους συρμούς που αφορούν στο δίκτυο του Μετρό Θεσσαλονίκης, δηλαδή τόσο στη βασική γραμμή του Μετρό, καθώς και στην επέκταση προς Καλαμαριά.  Παράλληλα, γνωστοποίησε ότι τις επόμενες ημέρες θα προκηρυχθεί διαγωνισμός ΣΔΙΤ για Ιδιώτη-Φορέα Λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης – κάτι που όπως σημείωσε συμβαίνει για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα.

Ο κ.Καραγιάνης αναφέριθηκε και στην οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, όπως και στη δημοπράτηση της σιδηροδρομικής του σύνδεσης, σημειώμοντας: “Έχουμε ένα πολύ φιλόδοξο στόχο στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον Κώστα Καραμανλή. Όταν αναλάβαμε, είπαμε ότι θα μετατρέψουμε τη Θεσσαλονίκη σε μητρόπολη των υποδομών. Από τα πρώτα σχέδια που εξετάσαμε ήταν το λιμάνι και προχωράμε πολύ καλά». Πρόσθεσε ότι κεντρικός στόχος είναι η Θεσσαλονίκη να γίνει «μία βιώσιμη πόλη, όχι μόνο μία πόλη του Σαββατοκύριακου”, τόνισε σχετικά και πρόσθεσε: “Έτσι, ήδη κατασκευάζεται η οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα που για χρόνια ήταν προβληματική, ενώ το λιμάνι θα ενισχυθεί και με σιδηροδρομική σύνδεση που έως σήμερα ήταν σχεδόν ανύπαρκτη. Προκηρύξαμε ήδη τον μεγάλο διαγωνισμό για το πακέτο των σιδηροδρομικών έργων και ένα μεγάλο κομμάτι του αφορά τη Θεσσαλονίκη. Η σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα και ο προαστιακός της Δυτικής Θεσσαλονίκης θα αλλάξουν τα δεδομένα για όλη την πόλη”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *