Saturday , 5 October 2024

Δήμος Ωραιοκάστρου: Κατ’ οίκον παράδοση τροφίμων και φαρμάκων στους πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη

Μια ασπίδα προστασίας για τους πολίτες που ανήκουν σε ευάλωτες
ομάδες δημιουργεί ο δήμος Ωραιοκάστρου μέσα από τις κοινωνικές
υπηρεσίες του, στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων που λαμβάνει για την
αντιμετώπιση των επιπτώσεων από την πανδημία του νέου κορονοϊού.

Με εντολή που δόθηκε από τον δήμαρχο Ωραιοκάστρου Παντελή
Τσακίρη σε εφαρμογή σχετικής εγκυκλίου του υπουργείου Εσωτερικών, οι κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου και το πρόγραμμα «Βοήθεια στο
Σπίτι» ενισχύονται, ώστε να εξυπηρετούνται κατ’ οίκον άνθρωποι που
είτε δεν μπορούν είτε δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν.

Σύμφωνα με την εντεταλμένη δημοτική σύμβουλο σε θέματα
Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης Χριστίνα Ζάπρα, ο δήμος
Ωραιοκάστρου και οι κοινωνικές δομές του θα βρίσκονται αδιάλειπτα
στο πλευρό των πολιτών που χρήζουν βοήθειας.
Οι πολίτες που ανήκουν σε ευαίσθητες πληθυσμιακές ομάδες θα
μπορούν να απευθύνονται στις υπηρεσίες κοινωνικής πολιτικής και
αλληλεγγύης του δήμου Ωραιοκάστρου στα ακόλουθα τηλέφωνα:

– 2313 30.40.68 και 2313 30.40.28 για την περιοχή του
Ωραιοκάστρου
– 2313 300.832 για την περιοχή της Καλλιθέας και
– 23943 30590 για την περιοχή της Μυγδονίας.

Μέσα από τις κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου οι πολίτες που ανήκουν
σε ευπαθείς ομάδες και δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να
μετακινηθούν θα εξυπηρετούνται σε θέματα φαρμακευτικής
περίθαλψης και παροχής ειδών πρώτης ανάγκης.

Όπως ορίζεται από τη σχετική εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών,
εξάλλου, ιδιαίτερη μέριμνα θα λαμβάνεται για τη δωρεάν προσφορά
φαρμάκων και ειδών πρώτης ανάγκης στους απόρους και στους
οικονομικά αδύναμους πολίτες.

Παράλληλα, επίσης έπειτα από τηλεφωνική συνεννόηση με τις
κοινωνικές υπηρεσίες, τα επείγοντα αιτήματα των πολιτών που
ανήκουν σε ευαίσθητες ομάδες σχετικά με την παραλαβή αιτήσεων ή
την παράδοση πιστοποιητικών θα διεκπεραιώνονται με μέριμνα του
δήμου και των δημοτικών υπαλλήλων.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *