Του Γ. Κατσιάνη
Ένα έξυπνο τρόπο βρήκε ένας ιδιοκτήτης καταστήματος εστίασης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης για να κρατήσει σε απόσταση…ασφαλείας τους πελάτες του.
Συγκεκριμένα, χρησιμοποίησε ένα γυάλινο προστατευτικό στο διάδρομο εισόδου του καταστήματος του, έτσι ώστε να μην έρχονται σε επαφή οι πελάτες που επισκέπτονται το κατάστημα για να παραγγείλουν.
“Κάναμε μια μοναδική πατέντα ροής πελατών (φωτογραφία) ώστε να μην υπάρχει καμία επαφή κεφάλι με κεφάλι γιατί το μοναδικό που θέλουμε είναι να αισθάνεστε ασφαλείς”, σημειώνει, μεταξύ άλλων, με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο επιχειρηματίας, Λευτέρης Γεωργιάδης.