Διετής συμφωνία ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου

Διετής συμφωνία ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου

248
SHARE

Νέα δεδομένα στον συγκοινωνιακό “χάρτη” της πόλης δημιουργεί η εκχώρηση επιπλέον 25 λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς.

Η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ των συμβεβλημένων μερών (ΟΣΕΘ, ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ) θα πραγματοποιηθεί στις 3 το μεσημέρι, στα γραφεία του ΟΣΕΘ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η διάρκεια της σύμβασης θα είναι διετής, χωρίς να προβλέπεται το ενδεχόμενο της παρέκτασης για ένα χρόνο.

Όπως αποκαλύπτει το thesseconomy.gr, το σκεπτικό της διετούς διάρκειας έγκειται στο πλαίσιο της αποφυγής τυχόν επιπλοκών νομικής φύσεως από το Ελεγκτικό Συνέδριο, το οποίο είναι ένας από τους φορείς που πρέπει να εγκρίνει την σχετική σύμβαση, μέχρι να εκδοθεί η τελική Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών.

Όσον αφορά τα βασικά σημεία της σύμβασης, το συγκοινωνιακό έργο αφορά την εκχώρηση 25 λεωφορειακών γραμμών στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. και στα ΚΤΕΛ Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς, για τις οποίες έχουν δρομολογηθεί συνολικά 120 οχήματα.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των ΚΤΕΛ Θεσαλονίκης, Στέφανο Τσόλη, έχει ολοκληρωθεί η προμήθεια των συγκεκριμένων οχημάτων και υπολείπονται κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες για να αρχίσουν να κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης, μετά το πέρας των διαδικαστικών ζητημάτων.

Το κόστος του εισιτηρίου, θα διατηρηθεί στο ένα ευρώ και δεν πρόκειται να αλλάξει για την επόμενη διετία, όσο δηλαδή διαρκεί και η σύμβαση.

Μετά το “πράσινο φως” του σχεδίου της σύμβασης από το δ.σ. του ΟΣΕΘ, θα αποσταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση, μαζί με την αιτιολογική έκθεση στην οποία περιγράφονται οι λόγοι για τους οποίους είναι αναγκαία η εκχώρηση των λεωφορειακών γραμμών στα ΚΤΕΛ με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης.

Στη συνέχεια, θα υπογραφεί από τα συμβαλλόμενα μέρη (ΟΣΕΘ, ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης) και ακολούθως θα εκδοθεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών.

LEAVE A REPLY