Εικονικές αγορές μέσω e-shop

Εικονικές αγορές μέσω e-shop

168
SHARE

Του Γ. Κατσιάνη

Μπορεί οι ηλεκτρονικές αγορές να αποτελούν την πλέον διαδεδομένη μέθοδο αγορών, εν μέσω πανδημίας, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν λείπουν τα παρατράγουδα.

Από τις πλέον χαρακτηριστικές περιπτώσεις είναι αυτή καταναλώτριας, η οποία έκανε παραγγελία μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για την αγορά παιδικών ρούχων.

«Η παραγγελία έγινε στα τέλη Αυγούστου. Ωστόσο, μια εβδομάδα αργότερα μου τηλεφώνησαν από το κεντρικό υποκατάστημα για να με ενημερώσουν ότι στην αποθήκη υπήρχε μόλις ένα από τα τρία προϊόντα που παρήγγειλα», δήλωσε.

Μάλιστα, όταν η καταναλώτρια ζήτησε διευκρινίσεις σχετικά με το γεγονός ότι δεν υπήρχαν τα υπόλοιπα προϊόντα που παρήγγειλε, η υπάλληλος απάντησε ότι δεν υπάρχουν στην αποθήκη της εταιρίας!

«Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Μου έχει συμβεί και άλλες φορές προϊόντα που υπάρχουν προς πώληση στο e-shop μιας εταιρίας, να μην υπάρχουν», σημείωσε η καταγγέλλουσα.

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Ερευνών Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ένας στους τρεις καταναλωτές δηλώνει ότι δεν είναι ικανοποιημένος σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων λόγω δυσκολιών από την πλευρά των εταιρειών στη διαχείριση των αποθεμάτων τους.      

LEAVE A REPLY