Thursday , 25 April 2024

Επιβάτες «κατάσκοποι» θα καταγράφουν τα παράπονα και τα προβλήματα στις αστικές συγκοινωνίες

Έρχονται αλλαγές και καινοτομίες στα ΜΜΜ απο Σεπτέμβρη καθώς θα ενταχθούν επιβάτες- κατάσκοποι για να φροντίζουν την τήρηση της τάξης. Επιβάτες “κατάσκοποι” στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έρχονται προκειμένου να καταγράφουν τα παράπονα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες.

Οι άνθρωποι που θα αναλάβουν τη συγκεκριμένη αποστολή στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, θα είναι εργαζόμενοι ιδιωτικής εταιρείας και όχι υπάλληλοι του ΟΑΣΑ και θα λειτουργούν με συστηματική παρουσία ως «ομάδα διασφάλισης ποιότητας», η οποία θα κινείται διαρκώς σε όλα τα μέσα ενώ θα πραγματοποιεί και δοκιμαστικές κλήσεις στον πενταψήφιο αριθμό του ΟΑΣΑ για να ελέγχει την απόκριση των υπηρεσιών στα αιτήματα των πολιτών. Η σύμβαση που υπέγραψε ο ΟΑΣΑ με ιδιωτική εταιρεία ανέρχεται σε 16.000 ευρώ πλέον του ΦΠΑ και τα αποτελέσματα θα πρέπει να παραδοθούν τους επόμενους μήνες.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, σκοπός τους θα είναι να καταγράφουν τα παράπονα των πολιτών και τα προβλήματα που εντοπίζονται κυρίως στα λεωφορεία, αλλά και στα υπόλοιπα μέσα. Μάλιστα, οι «μυστικοί» αυτοί επιβάτες, θα κυκλοφορήσουν πρώτα στα μέσα μεταφοράς της Αθήνας και κανείς δεν θα γνωρίζει την ταυτότητά τους.

Πρόκειται για ένα μέτρο αρκετά διαδεδομένο στο εξωτερικό με σκοπό να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό.

Ο αριθμός των μυστικών επιβατών δεν έχει γίνει γνωστός αλλά σε καμία περίπτωση δε θα ασκούν καθήκοντα ελεγκτή κομίστρου. Δεν θα μιλούν με τους επιβάτες, αλλά θα παρατηρούν και θα καταγράφουν.

Παράλληλα, ο ρόλος που οι επιβάτες καλούνται να διαδραματίσουν είναι τετραπλός καθώς καλούνται να αξιολογούν:
Την καθαριότητα των οχημάτων
-Τη συχνότητα των δρομολογίων
-Την τήρηση των μέτρων για τον κορωνοϊό
-Τη συμπεριφορά των οδηγών

Η εταιρεία έχει υπογράψει σχετική σύμβαση με το Υπουργείο Μεταφορών.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *