Επιτέλους τέλος στην αναμονή των πολιτών για τηλεφωνική εξυπηρέτηση από ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ...

Επιτέλους τέλος στην αναμονή των πολιτών για τηλεφωνική εξυπηρέτηση από ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ

657
SHARE

Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών που αναζητούσαν πληροφορίες για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα, μέσω τηλεφώνου, βάζει η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας.

Από σήμερα, Πέμπτη 29 Ιουλίου, οι πολίτες που θέλουν να ενημερωθούν για ζητήματα που αφορούν τον ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ μπορούν να καλούν  στον τετραψήφιο αριθμό 1555, ο οποίος θα λειτουργεί χωρίς χρέωση 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα και όλο τον χρόνο.

Πρόκειται ουσιαστικά για την υλοποίηση της δέσμευσης που είχε αναλάβει ο αρμόδιος υπουργός, Κωστής Χατζηδάκης να δοθεί ένα τέλος στα φαινόμενα αναμονής των πολιτών από τις αντίστοιχες υπηρεσίες.

«Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο υπουργείο Εργασίας και είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες, συμβάλλοντας στην ταχύτερη διευθέτηση των εκκρεμών υποθέσεων», τονίζεται, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωση του αρμόδιου υπουργείου.

Να σημειωθεί ότι στον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης πολιτών 1555 αναμένεται να ενταχθούν από τον Σεπτέμβριο όλες οι υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με στόχο την συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών.

LEAVE A REPLY