Έξι στους δέκα Έλληνες και Ελληνίδες- συγκεκριμένα ποσοστό 59% – ξόδεψαν τα ίδια ή και περισσότερα χρήματα σε online αγορές μόδας σε σχέση με την περίοδο πριν από την πανδημία, σύμφωνα με έρευνα για την κατανάλωση των ειδών μόδας μέσα από το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας που διεξήγαγε ο ιστότοπος ηλεκτρονικών πωλήσεων ειδών μόδας Glami.gr, ενώ στο 66% – δηλαδή περίπου επτά στους δέκα – ανέρχεται το ποσοστό όσων έκαναν αγορές προϊόντων μόδας κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Εξαιτίας της πανδημίας, το 50%ανακάλυψε νέα ηλεκτρονικά καταστήματα και τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών, ενώ επίσης έχει σκοπό να αυξήσει την online δαπάνη του.
Γύρω στο 9% είναι το ποσοστό όσων αγόρασαν για πρώτη φορά προϊόντα
μόδας online κατά την περίοδο της καραντίνας. Μόλις 25% το ποσοστό όσων δήλωσαν ότι θα περιορίσουν τα έξοδά τους και θα αγοράζουν τα απολύτως απαραίτητα στις φθηνότερες τιμές.
Το 50%, μάλιστα, δηλώνει ότι σκοπεύει να αγοράσει περισσότερα προϊόντα online ακόμη και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων, αφού ανακάλυψε καινούργια e-shops και είδε τα θετικά των ηλεκτρονικών αγορών, ενώ το 40% σκοπεύει να διατηρήσει την ίδια αγοραστική συχνότητα με το παρελθόν.