Sunday , 4 December 2022

Εταιρεία έκοψε το τηλέφωνο συνδρομητή επί τρεις ημέρες (!) χωρίς να τον ενημερώσει

Του  Γ. Κατσιάνη

Χωρίς τηλέφωνο έμεινε για τρείς ημέρες(!) συνδρομητής σταθερής τηλεφωνίας, λόγω τεχνικού προβλήματος.

Ο… Γολγοθάς του συνδρομητή άρχισε στα μέσα της περασμένης εβδομάδας, όταν η οθόνη της συσκευής του σταθερού του τηλεφώνου στο σπίτι, άρχισε να βγάζει  μηνύματα ότι δέχεται κλήσεις από άγνωστους αριθμούς.

Ωστόσο, δύο ημέρες αργότερα, υπάλληλος της εταιρείας επικοινώνησε με τον συνδρομητή και τον ενημέρωσε ότι θα σταλεί στο σπίτι του, τεχνικός για να ελέγξει και τη συσκευή του τηλεφώνου.

«Την επόμενη ημέρα (σ.σ. Σάββατο), η συσκευή του τηλεφώνου ξαφνικά ‘νέκρωσε’, με αποτέλεσμα συγγενείς και φίλοι να με καλούν στο κινητό και να με ρωτούν αν είμαι καλά», σημείωσε ο καταγγέλλων.  

Τελικά, σήμερα το πρωί, υπάλληλος της εταιρείας επικοινώνησε εκ νέου με τον συνδρομητή και του έκανε μια προσφορά, μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα.

«Μέχρι να επιλυθεί το θέμα με το σταθερό σας, καλύπτουμε την ανάγκη σας για Internet και ομιλία προς εθνικά κινητά και σταθερά εντός Ελλάδας από το κινητό σας», ήταν το μήνυμα  που έλαβε στο κινητό του ο καταναλωτής.

Τελικά, η περιπέτεια του συνδρομητή έλαβε αίσιο τέλος, το μεσημέρι της Δευτέρας, με την επαναλειτουργία της συσκευής.     

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *