Του Γ. Κατσιάνη
Μετά την χθεσινή αποκάλυψη του thesseconomy.gr ότι εταιρεία τηλεφωνίας χρέωσε στο λογαριασμό συνδρομητή την επίσκεψη του τεχνικού της (!), μία νέα καταγγελία συνδρομητή κινητής τηλεφωνίας έρχεται στο «φως».
Όλα ξεκίνησαν όταν ο συνδρομητής επισκέφτηκε κατάστημα κινητής τηλεφωνίας για να πληρώσει τον λογαριασμό του, αξίας 97,5 ευρώ.
«Γνωρίζετε ότι μπορείτε να μην πληρώνετε τόσα χρήματα, κάθε μήνα;», ρώτησε ο υπάλληλος.
«Έχει βγει κάποιο νέο πρόγραμμα;», αναρωτήθηκε ο συνδρομητής.
«Ναι, υπάρχει ένα πρόγραμμα για απεριόριστες κλήσεις και απεριόριστο internet, αξίας 77,5 ευρώ το μήνα», απάντησε ο υπάλληλος.
«Ωραία», συμφώνησε ο νεαρός άνδρας και συνέχισε «τι πρέπει να κάνω;».
«Έχετε σταθερό τηλέφωνο στο σπίτι σας;», είπε ο υπάλληλος.
«Ναι, είναι στην ίδια εταιρεία το συμβόλαιο αλλά στο όνομα της γυναίκας μου», δήλωσε ο καταναλωτής.
«Τότε, θα πρέπει να μεταφέρετε το σταθερό στο όνομα σας για να ισχύσει η προσφορά που σας είπα», σημείωσε ο υπάλληλος.
«Αν δεν κάνω αυτή την αλλαγή, δεν ισχύει η προσφορά, παρά το γεγονός ότι πληρώνω 95-100 ευρώ το μήνα;», επέμεινε ο συνδρομητής.
«Όχι», απάντησε κοφτά ο υπάλληλος.
Ο συνδρομητής αποχώρησε σιωπηλός και σκέφτηκε πόσο εικονικές είναι οι διαφημίσεις περί «απεριόριστων κλήσεων και internet» με χαμηλό κόστος…