Sunday , 22 May 2022

Πέντε εβδομάδες (!) έκαναν τα ΕΛ.ΤΑ για να παραδώσουν λογαριασμό φυσικού αερίου σε καταναλωτή

Του Γ. Κατσιάνη

Ούτε μία, ούτε δύο, ούτε καν τρεις αλλά συνολικά… πέντε εβδομάδες(!) χρειάστηκε να παραλάβει καταναλωτής το λογαριασμό φυσικού αερίου από εταιρεία ταχυμεταφορών.

Όπως κατήγγειλε στο thesseconomy.gr, ο λογαριασμός εκδόθηκε στις 19 Μαρτίου και παραδόθηκε στα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛ.ΤΑ.), πέντε ημέρες αργότερα και συγκεκριμένα στις 24 Μαρτίου (φωτογραφία).

Έκτοτε, πέρασαν πέντε εβδομάδες μέχρι ο λογαριασμός του φυσικού αερίου να φτάσει στον… προορισμό του και συγκεκριμένα σε περιοχή της ανατολικής Θεσσαλονίκης.

«Γνώριζα ότι υπήρχε καθυστέρηση στην παράδοση λογαριασμών και δεμάτων, λόγω του μεγάλου φόρτου εργασίας που παρατηρήθηκε εξαιτίας της πανδημίας αλλά δεν πίστευα ότι θα περίμενα πέντε ολόκληρες εβδομάδες για να λάβω ένα λογαριασμό», δήλωσε ο καταναλωτής στο thesseconomy.gr.

Για την ιστορία, ο λογαριασμός έφτασε στο γραμματοκιβώτιο του παραλήπτη χθες, Τρίτη 28 Απριλίου, με την καταληκτική ημερομηνία πληρωμής να έχει παρέλθει 20 ημέρες πριν και συγκεκριμένα στις 8 Απριλίου!

«Πάλι καλά που δεν μου ήρθαν και οι δύο λογαριασμοί μαζί, μιας και η επόμενη καταμέτρηση είναι στις αρχές Μαΐου», σχολίασε με χιούμορ ο… παθών.

Leave a Reply

Your email address will not be published.