Του Γ. Κατσιάνη
Τελειωμό δεν έχουν οι καταγγελίες συνδρομητών κατά των εταιρειών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας,οι οποίες χρεώνουν ακόμα και τις…τεχνικές εργασίες!
Του λόγου το αληθές, επιβεβαιώνει καταγγελία συνδρομήτριας,η οποία χρεώθηκε την επίσκεψη του τεχνικού της εταιρείας.
Όπως αποκαλύπτει το thesseconomy.gr, η συνδρομήτρια επικοινώνησε τηλεφωνικά με την εταιρεία και ενημέρωσε ότι κατά την διάρκεια των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων που είχε από το σταθερό τηλέφωνο του σπιτιού της, ακούγονταν διάφοροι “θόρυβοι”.
“Μετά από λίγες ημέρες, ήρθε στο σπίτι τεχνικός της εταιρείας για να ελέγξει την τηλεφωνική συσκευή και αφού με ενημέρωσε ότι το πρόβλημα αποκαταστάθηκε, αποχώρησε”,δήλωσε η νεαρή γυναίκα.
Ωστόσο, βρέθηκε προ εκπλήξεως όταν διαπίστωσε πως στο λογαριασμό που έλαβε,ένα μήνα αργότερα, είχε χρεωθεί με το ποσό των 7,98 ευρώ για την επίσκεψη τεχνικού (φωτογραφία).
“Είναι απαράδεκτο να χρεώνουν ακόμα και την επίσκεψη του τεχνικού της εταιρείας”,σημείωσε η καταγγέλλουσα,η οποία φέρεται αποφασισμένη να αποχωρήσει από την εταιρεία τηλεφωνίας.