Ανοίγουν αύριο, Τρίτη, τα γραφεία για την εξυπηρέτηση καταναλωτών της ΕΥΑΘ στην Αγγελάκη, στο πλαίσιο της μερικής άρσης των μέτρων για την αντιμετώπιση του κορονοϊού στη χώρα μας.
Η επαναλειτουργία των γραφείων θα γίνει με τήρηση των κανόνων υγιεινής και σύμφωνα με τις υποδείξεις της Πολιτείας, τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τους καταναλωτές (συνιστάται η χρήση μάσκας και γαντιών, θα υπάρχουν διαθέσιμα αντισηπτικά διαλύματα, πλεξιγκλάς, δυνατότητα θερμομέτρησης, τήρηση του μέγιστου αριθμού ατόμων εντός του καταστήματος και ανά πόστο εξυπηρέτησης, ενώ θα γίνονται και τακτικές απολυμάνσεις).
Για την αποφυγή συνωστισμού, καθώς θα λειτουργεί μόνο ένα ταμείο για μετρητά, συστήνεται στους καταναλωτές να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους σε όλες τις τράπεζες μέσω web banking με τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής (μέχρικαι έναν μήνα μετά τη λήξη), ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της ΕΥΑΘ με κωδικό ΑΚΝ ή ΑΚΑ (μέχρι και έναν μήνα μετά τη λήξη) ή με πάγια εντολή (δίνεται στην τράπεζα συνεργασίας τουλάχιστον 4 ημέρες πριν από τη λήξη του λογαριασμού, διαφορετικά θα ισχύει για την εξόφληση του επόμενου λογαριασμού).
Υπενθυμίζεται, επίσης, ότι γενικότερα η εξόφληση λογαριασμών της ΕΥΑΘ μπορεί να γίνεται σε περισσότερα από 500 σημεία σε όλη τη Θεσσαλονίκη:
- σε όλα τα καταστήματα της «ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε.» με μετρητά (εκτός Αττικής και Άνδρου) χωρίς καμία επιπλέον χρέωση (μέχρι και έναν μήνα μετά τη λήξη).
- στα καταστήματα και γραφεία των ΕΛΤΑ(μέχρι και έναν μήνα μετά τη λήξη).
- σε όλα τα καταστήματα ΟΠΑΠ.
Για υποβολή ερωτημάτων ή καταγραφή αιτημάτων καλείτε το 2310 966600 (το 11124 μόνο για δήλωση βλαβών).
Υπενθυμίζεται ότι η ΕΥΑΘ, με συναίσθηση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της και για την προάσπιση της δημόσιας υγείας, έκλεισε τα καταστήματά της στις 16 Μαρτίου λειτουργώντας με προσωπικό ασφαλείας, τηρώντας απαρέγκλιτα όλα τα πρωτόκολλα υγιεινής για τους εργαζόμενούς της και δίνοντας απόλυτη προτεραιότητα στις συνδέσεις υδροληψίας σε όλο το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης. Για την αυριανή επανεκκίνηση συντάχθηκε επίσης και δοκιμάστηκε επιτυχώς νέο πρωτόκολλο λειτουργίας, στο πλαίσιο της διασφάλισης της υγείας εργαζομένων και καταναλωτών.