ΕΥΑΘ: Ηλεκτρονικά μπορούν να γίνονται από σήμερα τα αιτήματα των πολιτών για...

ΕΥΑΘ: Ηλεκτρονικά μπορούν να γίνονται από σήμερα τα αιτήματα των πολιτών για μεταβίβαση δικαιωμάτων υδροληψίας

454
SHARE

Ηλεκτρονικά μπορούν να υποβάλλουν από σήμερα οι καταναλωτές τα αιτήματά τους για μεταβίβαση δικαιωμάτων υδροληψίας, συναλλαγή η οποία τον τελευταίο μήνα αποτελεί και τον μεγαλύτερο όγκο υποθέσεων που διεκπεραιώνονται στα γραφεία της ΕΥΑΘ στην Αγγελάκη, μαζί με τους διακανονισμούς οφειλών.

Οι μεταβιβάσεις δικαιωμάτων υδροληψίας (οι αλλαγές υπόχρεου λογαριασμού δηλαδή), που αυξήθηκαν κατακόρυφα το τελευταίο διάστημα λόγω της μετατροπής των βραχυχρόνιων μισθώσεων (Airbnb) σε μακροχρόνιες ενοικιάσεις εξαιτίας της πανδημίας, μπορούν πλέον να γίνονται στον ιστότοπο της ΕΥΑΘ, www.eyath.gr (https://www.eyath.gr/aitisi-metavivasis-ydrolipsias/). Με αυτόν τον τρόπο θα αποφεύγεται η αναμονή στα καταστήματα της εταιρείας, η οποία λόγω των υγειονομικών μέτρων είναι μακρά, ενώ ο νέος δικαιούχος θα μπορεί να παραλαμβάνει ηλεκτρονικά και τον λογαριασμό του.

Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση μέσω της ιστοσελίδας της ΕΥΑΘ για: επιστροφή εγγύησης, επαγγελματικό ή βιομηχανικό τιμολόγιο, ειδοποιήσεις λογαριασμών, αντικατάσταση υδρομέτρου και καταχώριση ένδειξης υδρομέτρου. Επίσης, υπάρχουν φόρμες γιαεπικαιροποίηση στοιχείων καρτέλας υδροληψίας και, φυσικά, για γενικότερη επικοινωνία με την εταιρεία.

Υπενθυμίζεται ότι η εξόφληση λογαριασμών της ΕΥΑΘ, που συνιστά επίσης μεγάλο όγκο συναλλαγών στα γραφεία της Αγγελάκη, μπορεί να γίνεται στον ιστότοπο της εταιρείας (χωρίς επιπλέον χρέωση), με e-banking ή πάγια τραπεζική εντολή. Με φυσικό τρόπο λογαριασμοί εξοφλούνται σε περισσότερα από 500 σημεία σε όλη τη Θεσσαλονίκη και, εκτός των ΑΤΜ τραπεζών:

  • σε όλα τα καταστήματα της «ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε.» με μετρητά, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση (μέχρι και έναν μήνα μετά τη λήξη).
  • στα καταστήματα και γραφεία των ΕΛΤΑ(μέχρι και έναν μήνα μετά τη λήξη).
  • σε όλα τα καταστήματα ΟΠΑΠ.

Για υποβολή ερωτημάτων ή καταγραφή αιτημάτων οι καταναλωτές μπορούν να καλούν και στο 2310 966600 (το 11124 μόνο για δήλωση βλαβών).

LEAVE A REPLY