«Μεγάλη πρόκληση» χαρακτήρισε τη «διαχείριση μιας επιχείρησης κοινής ωφέλειας με όρους σύγχρονης επιχειρηματικότητας» ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΑΘ Α.Ε., Νάρκισσος Γεωργιάδης, που αναδείχθηκε από τη σημερινή Έκτακτη Γενική Συνέλευση της εταιρείας μετά από πρόταση του βασικού μετόχου της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ), παρουσία της ίδιας της διευθύνουσας συμβούλου, Ράνιας Αικατερινάρη και πρόσθεσε:”Κοινός μας στόχος με την ΕΕΣΥΠ είναι η εξέλιξη της ΕΥΑΘ σε μια εταιρεία – πρότυπο, αξιοποιώντας στο μέγιστο την εμπειρία και τις δυνατότητες των εργαζομένων της”
«Για μας, την ΕΕΣΥΠ, είναι προτεραιότητα να βάλουμε την ΕΥΑΘ στην ψηφιακή εποχή με κοινές πρωτοβουλίες ΕΥΑΘ και ΕΥΔΑΠ, ώστε δύο ισχυρές εταιρείες με πάρα πολύ μεγάλη τεχνογνωσία κι εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό να συνδυάσουν τις δυνάμεις τους, για να αντιμετωπίσουμε κοινά προβλήματα με κοινές λύσεις», τόνισε από την πλευρά της η κα. Αικατερινάρη.
Τονίζοντας τη σημασία της Εταιρικής Διακυβέρνησης, ως εχέγγυο διαφάνειας, αξιοκρατίας και λογοδοσίας, συμπλήρωσε ότι «αυτή η εταιρεία μπορεί και δείχνει προς τους πολίτες, τους εργαζόμενους και τους stakeholders ότι είναι μια εταιρεία-πρότυπο στον τρόπο που διαχειρίζεται και διοικεί το προσωπικό και τα περιουσιακά της στοιχεία». Ιδιαίτερη αναφορά έκανε η CEO της ΕΕΣΥΠ στο μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα της ΕΥΑΘ, που περιλαμβάνει κυρίως έργα ύδρευσης, αλλά και έργα αυτοματοποίησης και εκσυγχρονισμού. «Μέγεθος, τεχνογνωσία και οικονομική ευρωστία» είναι η βάση για να γίνει η ΕΥΑΘ μια εταιρεία που δε θα έχει τίποτε να ζηλέψει από ομοειδείς εταιρείες της Ευρώπης, κατέληξε η κ. Αικατερινάρη.
Επισήμανε ακόμη πως οι επενδύσεις που σχεδιάζουν και έχουν δρομολογήσει στη Θεσσαλονίκη η ΕΥΑΘ, η ΔΕΘ και η ΚΑΘ (Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης), οι τρεις εταιρείες που έχουν ενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο του Υπερταμείου, αγγίζουν τα 350 εκατομμύρια ευρώ και εφόσον προχωρήσουν, μπορούν να αλλάξουν το πρόσωπο της πόλης. Οι εταιρείες αυτές, σύμφωνα με την κα.Αικατερινάρη, θα πρέπει να φροντίσουν, για την υλοποίηση των επενδυτικών τους σχεδίων, να αξιοποιήσουν τους διαθέσιμους πόρους από το τρέχον και το επόμενο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, για έργα υποδομών και καινοτόμα. Τόνισε ότι είναι πολύ σημαντική η ωρίμανση των έργων, προκειμένου να διεκδικηθούν με επιτυχία πόροι για την υλοποίησή τους.
«Σε μια εταιρεία όπως η ΕΥΑΘ, στην οποία δεν μπορούν να εφαρμοστούν οι κλασικές αρχές της οικονομικής των επιχειρήσεων, δεδομένου ότι διαχειρίζεται ένα κοινωνικό αγαθό, ο πλέον ενδεδειγμένος δρόμος να διασφαλιστεί οικονομική ευρωστία και να επιτευχθεί η αποστολή μας είναι η βελτίωση της παραγωγικότητας και η μείωση των αναίτιων στοιχείων κόστους», επισήμανε στο ίδιο μήκος κύματος ο πρόεδρος της ΕΥΑΘ, καθηγητής Άγις Παπαδόπουλος, επισημαίνοντας ότι απαιτείται «συνδυασμός τριών δράσεων: α) νέες επενδύσεις και βελτίωση υποδομών, β) ορθολογικότερος σχεδιασμός και λειτουργία της επιχείρησης και γ) μείωση του κόστους ενέργειας, που αποτελεί και το σημαντικότερο στοιχείο λειτουργικού κόστους». Η επιτάχυνση ώριμων έργων και η δρομολόγηση νέων την προσεχή πενταετία είναι ο στόχος μας, συμπλήρωσε ο κ. Παπαδόπουλος, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην επισκευή του αγωγού της Αραβησσού, την ολοκλήρωση της β’ φάσης της ΕΕΝΘ, τη συντήρηση των μεγάλων εγκαταστάσεων και του δικτύου, με μείωση των απωλειών.
Επίσης, νέο μέλος Δ.Σ. της ΕΥΑΘ ορίστηκε από τη Γενική Συνέλευση ο Θόδωρος Κουλούρης -μετά από πρόταση του υπουργείου Οικονομικών-, ο οποίος και θα στελεχώσει την Επιτροπή Ελέγχου της εταιρείας, μαζί με τους Ν. Κλείτου και Π. Γκόγκο.
Ο Νάρκισσος (Νάσσος) Γεωργιάδης είναι κάτοχος πτυχίου Oικονομικών από το Πανεπιστήμιο του Pittsburgh, ΗΠΑ (1982) και μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το Manchester Business School (1990). Με σημαντική εμπειρία στη διοίκηση μεγάλων βιομηχανικών και εμπορικών εταιρειών, ο κ. Γεωργιάδης έχει διατελέσει για περισσότερα από 20 χρόνια πρόεδρος, διευθύνων σύμβουλος και μέλος διοικητικών συμβουλίων πολυεθνικών και εισηγμένων ομίλων σε Ελλάδα, Γερμανία και Ιταλία σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων συμπεριλαμβανομένων της αυτοκινητοβιομηχανίας, της κλωστοϋφαντουργίας και των συμβουλευτικών υπηρεσιών. Ξεκίνησε την καριέρα του στην Procter & Gamble Γερμανίας ως διευθυντής Οικονομικής Ανάλυσης της τότε εξαγορασμένης Richardson-Wicks και στη συνέχεια ως διευθυντής Οικονομικής Ανάλυσης & Προϋπολογισμού των εργοστασίων της επίσης εξαγορασμένης από την P&G, Blendax. Από το 1998 έως το 2007 εργάστηκε στην DAIMLER AG, σε ρόλους προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου των θυγατρικών εταιριών EvoBus Ελλάς και EvoBus Italia. Στην Ελλάδα ανέπτυξε τον κύκλο εργασιών της εταιρείας από 20 εκατ. σε 110 εκατ. μέσα σε έξι χρόνια, ενώ στην Ιταλία αντέστρεψε πτωτική πορεία πωλήσεων και αύξησε τον κύκλο εργασιών της εταιρείας από 280 εκατ. σε 310 εκατ. ευρώ. Διατέλεσε, παράλληλα, μέλος του Συμβουλίου Διοίκησης της Daimler Chrysler Italia Holding στη Ρώμη, με κύκλο εργασιών 4,2 δισ. ευρώ.
Από το 2007 έως το 2016 εργάστηκε ως αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και στη συνέχεια διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης Ελληνικής Υφαντουργίας, υλοποιώντας ένα από τα πιο σύνθετα έργα αναδιάρθρωσης στην Ελλάδα. Από το 2016 συνεργάζεται ως σύμβουλος με τη WERNER International Inc., αναπτύσσοντας σχέδια στρατηγικής για λογαριασμό κυβερνήσεων και μεγάλων διεθνών ομίλων κλωστοϋφαντουργίας. Το τελευταίο έτος είχε αναλάβει την ευθύνη συντονισμού του έργου αναδιάρθρωσης του Ομίλου Folli Follie.
Ο Θόδωρος Κουλούρης είναι απόφοιτος του Νομικού Τμήματος της Νομικής ΑΠΘ (1996) και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Διεθνή Πολιτική (Πανεπιστήμιο Βρυξελλών), με διπλωματική εργασία στη διαχείριση υδάτινων πόρων. Επίσης, πρώην αξιωματικός, απόφοιτος της Σχολής Πολέμου και του Κολεγίου Άμυνας της Ρώμης.