Ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων στο δήμο Θεσσαλονίκης

Ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων στο δήμο Θεσσαλονίκης

69
SHARE

Την Δευτέρα 15 Ιουλίου θα ξεκινήσει πιλοτικά η εφαρμογή του συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων στο δήμο Θεσσαλονίκης. Σήμερα έγινε η παρουσίαση του συστήματος στο δημαρχείο της πόλης

Με την πλήρη εφαρμογή του συστήματος μειώνεται δραστικά η διακίνηση εγγράφων μεταξύ των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης και τα αιτήματα των δημοτών θα μεταφέρονται πλέον ψηφιακά.

Στόχος είναι η μείωση της γραφειοκρατίας, η εξοικονόμηση πόρων, η ενίσχυση της διαφάνειας και της ασφάλειας των διαδικασιών, η εξοικείωση των δημοτικών υπαλλήλων με τις νέες τεχνολογίες, η διευκόλυνση των συναλλαγών του πολίτη με τον Δήμο και εντέλει η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πολιτών προς τις δημοτικές υπηρεσίες.

Από την εφαρμογή του συστήματος εκτιμάται ότι θα επέλθει εξοικονόμηση 6.000.000€ ετησίως για τον Δήμο Θεσσαλονίκης, μέσω της μείωσης των αναλωσίμων, όπως χαρτί, εκτυπωτές, μελάνι, καθώς και των εργατοωρών που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση των υποθέσεων.

LEAVE A REPLY