Wednesday , 30 November 2022

Η ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκη-Σμύρνη και η ασυνεννοησία των τουρκικών τελωνειακών αρχών

Του Γ. Κατσιάνη

Ένα μήνα λειτουργίας συμπληρώνει η ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκη-Σμύρνη.

Εξαρχής, η απόφαση της εταιρείας Levante Ferries να ενώσει τα δύο λιμάνια με τακτικά δρομολόγια εμπεριείχε υψηλό ρίσκο καθώς δεν επρόκειτο για επιδοτούμενη γραμμή από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, όπως ισχύει σε άλλες περιπτώσεις.

Η τρίμηνη καθυστέρηση των τουρκικών τελωνειακών αρχών να ανάψουν το “πράσινο φως” και να τεθεί επιτέλους σε λειτουργία η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή, έδινε και το στίγμα των δυσκολιών της διμερούς συνεργασίας.

Του λόγου το αληθές επιβεβαιώνει και το γεγονός που αποκαλύπτει σήμερα το thesseconomy.gr.

Όταν το απόγευμα της 10ης Οκτωβρίου το Smyrna di Levante έδεσε για πρώτη φορά στο λιμάνι της Σμύρνης, χρειάστηκαν περίπου τρεις (!) ώρες για να διευθετηθούν τα τεχνικά ζητήματα μεταξύ των τελωνείων Σμύρνης και Κωνσταντινούπολης που αφορούσαν την εκχώρηση άδειας κυκλοφορίας ΙΧ οχήματος.

“Σήμερα, κατά μέσο όρο, 10 τούρκικα φορτηγά ταξιδεύουν ακτοπλοϊκώς ανά δρομολόγιο από Σμύρνη για Θεσσαλονίκη”, δήλωσε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ), Απόστολος Κενανίδης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία αναμένεται να δώσει τις επόμενες ημέρες στη δημοσιότητα στοιχεία σχετικά με τον αριθμό των επιβατών και των οχημάτων που διακινήθηκαν, το προηγούμενο διάστημα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *