Friday , 19 April 2024

«Η Θεσσαλονίκη Μας είναι μια πόλη που αλλάζει και εξελίσσεται όσο και αν θέλουν κάποιοι να την κρατήσουν πίσω»

Άρθρο του δημοτικού συμβούλου Δήμου Θεσσαλονίκης, Κώστα Ιακώβου

Πριν από δύο χρόνια, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούσαν καθημερινά μόλις 200-230 λεωφορεία του ΟΑΣΘ, η πλειονότητα των οποίων ήταν 20 ετών και άνω.

Αποτέλεσμα της κατάστασης αυτής ήταν να καταγράφονται σημαντικά προβλήματα στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Από τις πρώτες κιόλας ημέρες ανάληψης των καθηκόντων της νέας κυβέρνησης, τέθηκε ως προτεραιότητα από την ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου Μεταφορών η ενίσχυση του στόλου των λεωφορείων του ΟΑΣΘ με νέα οχήματα.

Έτσι, φτάσαμε στην σύμπραξη του ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ, γεγονός που συνέβαλλε στην ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση του Οργανισμού, με αποτέλεσμα σταδιακά να κυκλοφορεί πολλαπλάσιος αριθμός λεωφορείων στους δρόμους της πόλης.

Στην προσπάθεια αυτή, συνέβαλλε σημαντικά η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, η οποία προχώρησε στην αγορά 49 λεωφορείων από τη Λειψία, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει ακόμα περισσότερο το έργο του μοναδικού μέσου μαζικής μεταφοράς που διαθέτει η Θεσσαλονίκη.

Ωστόσο, την πρωτοποριακή πρωτοβουλία της Διοίκησης Ζέρβα επιχείρησε να σκιάσει η μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε η επικεφαλής της «Θεσσαλονίκη Μαζί» αναφορικά με τα 49 λεωφορεία που προμηθεύτηκε ο δήμος.

Ορμώμενη από κομματική ιδεοληψία, δεν δίστασε να χαρακτηρίζει τα συγκεκριμένα λεωφορεία «σαπάκια», αφήνοντας αιχμές για τις συνθήκες προμήθειας των συγκεκριμένων οχημάτων.

Προφανώς, η Δημοτική Σύμβουλος που τυγχάνει να είναι και Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ λησμονεί το γεγονός ότι πριν από δύο χρόνια η συντριπτική πλειοψηφία των αστικών λεωφορείων ήταν απαρχαιωμένα.

Προφανώς, η κα Νοτοπούλου ξεχνά ότι σήμερα η Θεσσαλονίκη διαθέτει σε καθημερινή βάση περισσότερα από 400 λεωφορεία όταν πριν από δύο χρόνια διέθετε μόλις το 60% των οχημάτων, γεγονός που σημαίνει ότι ο μέσος χρόνος αναμονής στην στάση για τους επιβάτες δεν είναι 30΄αλλά 10΄.

Επιπλέον, το φαινόμενο της εισιτηριοδιαφυγής έχει περιοριστεί σημαντικά όταν επί ΣΥΡΙΖΑ οι αντίστοιχες απώλειες για τον Οργανισμό ανέρχονταν σε 20 εκατ. ευρώ, ετησίως.

Αλήθεια, ποιος πιστεύει σήμερα ότι ο ΟΑΣΘ έχει την ίδια εικόνα, με εκείνη που είχε πριν από δύο χρόνια;

Ας σοβαρευτούμε, λοιπόν και ας μην κάνουμε ανέξοδη κριτική για σοβαρά ζητήματα που αφορούν την λειτουργία της πόλης.

Προτεραιότητα έχει η καθημερινότητα των πολιτών και όχι η πολιτική σκοπιμότητα.

Η Θεσσαλονίκη Μας είναι μια πόλη που αλλάζει και εξελίσσεται, όσο και αν επιχειρούν κάποιοι να την κρατήσουν πίσω, στην εποχή των ιδεοληψιών και της εσωστρέφειας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *