Η Πόλη Αλλιώς: Καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ

Η Πόλη Αλλιώς: Καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ

498
SHARE

Σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την τραγική κατάσταση με τον ΟΑΣΘ καλεί τους πολίτες η παράταξη «Η Πόλη Αλλιώς» του δήμου Νεάπολης-Συκεών. Η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 19/10 στις 12 το μεσημέρι στο Άγαλμα Βενιζέλου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

«Στην Θεσσαλονίκη, την πόλη που κατέχει το ρεκόρ ανεργίας και των κλειστών καταστημάτων εξαιτίας της πολύχρονης και συνεχιζόμενης- και σήμερα – πολιτικής των μνημονίων, στην Θεσσαλονίκη της καθημερινής μάχης για επιβίωση, έχει προστεθεί και ο βραχνάς της μετακίνησης λόγω ΟΑΣΘ», σημειώνουν τα στελέχη της παράταξης και προσθέτουν: «Βασανιστήριο επαναλαμβανόμενο και χωρίς τέλος απ΄ ότι φαίνεται, αφού αποτελεί καθεστώς πια ο πανάρχαιος στόλος άθλιων και ακατάλληλων λεωφορείων που χαλάνε στο μέσο της διαδρομής και η μείωση των δρομολογίων, όχι μόνο τη νύχτα που ερημώνει η πόλη αλλά και σε ώρες αιχμής. Τα 200 όλα κι όλα λεωφορεία για 1.000.000 κατοίκους, το αναξιοπρεπές στοίβαγμα των επιβατών, τα ατυχήματα και οι συνεχείς βλάβες, τα πανάκριβα εισιτήρια (το εισιτήριο διπλασιάσθηκε αυτά τα χρόνια από 0,5 ευρώ το 2009 στο 1 ευρώ τώρα), το αίσχος των ελεγκτών, οι στάσεις χωρίς ή με κατεστραμμένα στέγαστρα, τα πρόστιμα, η ανυπαρξία άλλων μέσων, το ανέκδοτο πλέον με το Μετρό και ο πρωινός «αγώνας δρόμου» των μαθητών για να φθάσουν στο σχολείο συνθέτουν την ζοφερή εικόνα των ΜΜΜ στη Θεσσαλονίκη. Έχουμε τις χειρότερες συγκοινωνίες σε Ελλάδα και Ευρώπη!»

Και η ανακοίνωση συνεχίζει: «Απαιτούνται ώρες ταλαιπωρίας για να φτάσει κανείς στις γειτονιές μας, ενώ είναι οι πλησιέστερες χιλιομετρικά από το κέντρο της πόλης ! Στον Δήμο μας έχουμε και την ανύπαρκτη εσωτερική επικοινωνία των τεσσάρων ενοτήτων, με αποτέλεσμα να χρειάζονται δύο λεωφορεία και μεγάλη υπομονή προκειμένου να μεταβούν συνδημότισσες και συνδημότες στο Δημαρχείο.

Το σύνολο των εργαζομένων, ανέργων, μαθητών, φοιτητών και όλου του λαού της πόλης δεν έχει καμιά άλλη επιλογή μετακίνησης. Αυτή η έλλειψη άλλης επιλογής είναι που οδηγεί στην αύξηση της χρήσης των Ι.Χ με ό,τι αυτό το γεγονός συνεπάγεται: ρύπανση, κυκλοφοριακή συμφόρηση, ατυχήματα, οικονομική επιβάρυνση των δημοτών.

Η πόλη μας έρμαιο στα χέρια του ΟΑΣΘ, ενός ιδιωτικού μονοπωλίου επιδοτούμενου σκανδαλωδώς από το κράτος με προνομιακές συμβάσεις από το 1957. Και η νομοθετική ρύθμιση που ευαγγελιζόταν την αλλαγή του ΟΑΣΘ δεν επιβεβαίωσε τις προσδοκίες για το τέλος του αμαρτωλού καθεστώτος.

Ζητούμενο είναι τώρα να διασφαλισθεί η μη επανιδιωτικοποίηση της επιχείρησης και η μη ένταξή της στο Υπερταμείο. Μια διασφάλιση που σημαίνει σύγκρουση με τις επιταγές των Ευρωπαίων εταίρων- δανειστών και με την πολιτική της εγχώριας κυβέρνησης, η οποία στο όνομα των παντός είδους «μεταρρυθμίσεων» σχεδιάζει την ιδιωτικοποίηση δημόσιων αγαθών και υπηρεσιών».

LEAVE A REPLY