Thursday , 13 June 2024

Θεσσαλονίκη: «Έκρηξη» ξενοδοχειακών μονάδων – «Από το 2016 έως σήμερα έχουν δημιουργηθεί περίπου 15 νέες μονάδες»

«Από το 2016-2017 μέχρι και σήμερα έχουν δημιουργηθεί στη Θεσσαλονίκη περίπου 15 νέες μονάδες που ανήκουν σε κατηγορίες τεσσάρων και πέντε αστέρων. Βλέπουμε ότι υπάρχει μια ‘έκρηξη’ από ξενοδοχεία την τελευταία εξαετία-επταετία στην πόλη», επισημαίνει στο thesseconomy.gr ο γενικός γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Δημήτριος Σιμιακός. Και προσθέτει «οι περισσότερες μονάδες έχουν δημιουργηθεί στο κέντρο της πόλης. Και ο λόγος είναι πως το κέντρο της πόλης είναι πάντα πιο βολικό σαν τοποθεσία για να εξυπηρετήσει επισκέπτες και κυρίως εμπορικούς επισκέπτες. Γι’ αυτό και οι συνάδελφοι προτιμούν να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο και να το εγκαινιάσουν στο κέντρο της πόλης σε αντίθεση με τα περίχωρα της πόλης».

Εξαιρετικές ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις
Μιλώντας για τις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις που διαθέτει η Θεσσαλονίκη ο γ.γ. της Ένωσης Ξενοδόχων τόνισε «ότι η πόλη έχει εξαιρετικές ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις είτε είναι τρίστερες, τετράστερες, πεντάστερες. Δεν νομίζω ότι έχουμε κάτι που να μας λείπει σαν προορισμός από άποψη ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων». Αυτή τη στιγμή τα ξενοδοχεία, μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης φτάνουν τα 86. Και όπως διευκρινίζει ο γ.γ. της Ένωσης κ. Σιμιακός «συνολικά θεωρούμε ότι περίπου 90 ξενοδοχεία και hostels υπάρχουν στην πόλη. Και ευελπιστώ να μείνουμε εδώ. Γιατί αν συνεχίσουμε με αυτόν το ρυθμό θα είμαστε πλέον ένας κορεσμένος προορισμός από άποψη ξενοδοχείων. Οι επιχειρηματίες οι οποίοι επιχειρούν και δραστηριοποιούνται στη Θεσσαλονίκη είναι εδώ και χρόνια Έλληνες αλλά υπάρχουν και ξένα funds τα οποία έχουν επενδύσει και προσδοκούν σε μια τουριστική άνθηση της πόλης».

«Αναγκαία η προβολή της Θεσσαλονίκης»
«Όλοι αυτοί οι επιχειρηματίες αποβλέπουν στο μέλλον. Βλέπουν τις επενδύσεις που έχουν γίνει στην πόλη αλλά κυρίως τις επενδύσεις που πρόκειται να γίνουν στο μέλλον είτε λέγονται αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός του εκθεσιακού κέντρου, είτε μουσείο του Ολοκαυτώματος, είτε αεροπορικές συνδέσεις, είτε εκσυγχρονισμός στο λιμάνι. Όλα αυτά πιστεύω ότι φυσικά και θα επηρεάσουν την τουριστική κίνηση της πόλης. Αλλά το σημαντικότερο απ΄όλα είναι να γίνει μία προβολή της πόλης. Και εννοώ μια επαγγελματική προβολή μάρκετιγκ της Θεσσαλονίκης. Αυτό νομίζω θα εκτινάξει τα νούμερα των διανυκτερεύσεων. Αυτή τη στιγμή όμως είμαστε ακόμη σε… ρηχά νερά. Έχουμε δρόμο για να φτάσουμε στο επιθυμητό σημείο προβολής της πόλης», υπογραμμίζει ο γενικός γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Δημήτριος Σιμιακός.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *