Tuesday , 10 December 2024

Θεσσαλονίκη: Ανοιχτή αύριο η αγορά σε… ρυθμούς Black Friday – Κορύφωση των προσφορών τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου με τη Cyber Monday

Αύριο, Κυριακή 1η Δεκεμβρίου, τα εμπορικά καταστήματα στη Θεσσαλονίκη και σε όλη τη χώρα θα είναι ανοιχτά, λόγω Friday Black που πέρασε, ενώ η κορύφωση των προσφορών αναμένεται μεθαύριο Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου (Cyber Monday).

Από 25%-70% οι εκπτώσεις
Τα ποσοστά των εκπτώσεων, ανάλογα με το είδος, κυμαίνονται από 25 έως 70%, που σύμφωνα με τους εμπόρους αποτελεί κίνητρο αγορών για τους καταναλωτές. Όπως επεσήμανε στο thesseconomy.gr. ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Παντελής Φιλιππίδης, «είδαμε μια κινητικότητα στην αγορά η οποία δεν υπήρχε τις προηγούμενες ημέρες, οπότε αυτό μας χαροποίησε. Το… ταμείο βέβαια θα γίνει το βράδυ της Κυριακής. Οι τιμές αυτή τη στιγμή είναι καταπληκτικές. Υπάρχουν εκπτώσεις σε είδη ένδυσης και υπόδησης που ξεκινούν από 50% και φτάνουν μέχρι και 70%. Οι εκπτώσεις οι δικές μας είναι πάρα πολύ μεγάλες. Οι μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις στηρίζουν τη Black Friday. Γιατί οι μεγάλες επιχειρήσεις δυστυχώς δεν κάνουν μεγάλες εκπτώσεις. Οι καταναλωτές θα βρουν πραγματικές Friday Black τιμές στις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις», συμβουλεύει ο κ. Παντελίδης.

Ανοικτή η αγορά αύριο Κυριακή
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του συνδέσμου επιχειρήσεων, τα εμπορικά καταστήματα θα είναι ανοιχτά αύριο, Κυριακή, σε όλη τη χώρα από τις 11.00 π.μ. μέχρι τις 18.00 μ.μ., ενώ τα πολυκαταστήματα θα κλείσουν δύο ώρες αργότερα, στις 20.00 μ.μ.

Οι online αγορές… πρωταγωνιστούν στην Black Friday
Σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα της NielsenIQ που διεξήχθη για την Black Friday ανάμεσα σε 1.001 Έλληνες ηλικίας 18-64 ετών, αποκαλύπτει ότι 8 στους 10 καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές τη συγκεκριμένη ημέρα, ενώ οι online αγορές συνεχίζουν να διατηρούν ισχυρή δυναμική και φέτος, εξισορροπώντας την επιλογή του φυσικού καταστήματος. Οι καταναλωτές θέτουν ως προϋπόθεση για την επιλογή είτε φυσικού είτε ηλεκτρονικού καταστήματος, τις πολύ καλές τιμές και προσφορές, καθώς και την ποικιλία μαρκών. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή του φυσικού καταστήματος, ενώ οι εγγυήσεις που προσφέρονται αποτελούν κυρίαρχο χαρακτηριστικό για την επιλογή ηλεκτρονικού καταστήματος.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *