Thursday , 28 March 2024

Θεσσαλονίκη: Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο του μετρό με επιβάτες τον πρωθυπουργό και δημοσιογράφους

Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο του Μετρό Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε σήμερα από το νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι το αμαξοστάσιο της Πυλαίας (Γραμμή 1), με επιβάτες τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, αλλά και δημοσιογράφους της πόλης. Τον πρωθυπουργό συνόδευαν ο υπουργός Υποδομών και Μετεφορών Γιώργος Γεραπετρίτης, ο υφυπουργός Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης, ο Περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας. Ειδικότερα, όπως αναφέρουν πληροφορίες, όλοι οι σταθμοί εκτός της Βενιζέλου έχουν διαμορφωθεί πλήρως, ενώ διαθέτουν και ειδικά υαλοπετάσματα, τις πόρτες ασφαλείας τύπου PSD, που θα αποτρέπουν ενδεχόμενο ατυχήματος.

Η Γραμμή 1
Το τρένο θα πιάνει ταχύτητα έως και 80 χιλιόμετρα την ώρα και στόχος είναι να έρχεται συρμός ανά 90 δευτερόλεπτα. Η διαδρομή της Γραμμής 1 από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι το αμαξοστάσιο της Πυλαίας θα διαρκεί συνολικά 17 λεπτά, κάνοντας 13 στάσεις. Κάθε στάση έχει απόσταση η μία από την άλλη 500 με 700 μέτρα. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, η διαδρομή στο κομμάτι νέου σιδηροδρομικού σταθμού μέχρι το Σιντριβάνι έγινε με ταχύτητα που έφτανε μέχρι τα 15 χιλιόμετρα την ώρα, καθώς ο έλεγχος του συρμού ήταν χειροκίνητος, ενώ στη συνέχεια το κομμάτι της διαδρομής από το Σιντριβάνι μέχρι και το αμαξοστάσιο στην Πυλαία έγινε με ταχύτητες που μπορούσαν να φτάσουν τα 80 χιλιόμετρα, με το συγκεκριμένο τμήμα της διαδρομής να είναι πλήρως αυτόματο όσον αφορά την κίνηση του συρμού.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά (video)
Στην κανονική λειτουργία του μετρό, όταν το έργο παραδοθεί, η διαδρομή έκτασης 9,6 χλμ. από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι και την Νέα Ελβετία, ανάμεσα σε 13 σταθμούς, θα γίνεται μέσα σε 17 λεπτά Ο πρόεδρος της Αττικό ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Νίκος Ταχιάος, ο οποίος ενημέρωσε τους δημοσιογράφους για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της λειτουργίας του μετρό, έκανε λόγο για ένα από τα πιο σύγχρονα και ασφαλέστερα μετρό στον κόσμο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *