Αλλάζει το τοπίο στις μετακινήσεις στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Οι δυσκολίες που θα φέρει στη μετακίνηση των Θεσσαλονικέων η καθαίρεση της γέφυρας του Πανοράματος για την κατασκευή του Flyover, αλλά και η διακοπή λειτουργίας του μετρό στις 10 Νοεμβρίου συζητήθηκαν σήμερα το μεσημέρι σε ευρεία σύσκεψη στο ΥΜΑΘ που συγκάλεσε ο υφυπουργός Εσωτερικών (τομέας Μακεδονίας -Θράκης) Κ. Γκιουλέκας με τη συμμετοχή όλων των αρμοδίων φορέων
Σύσκεψη όλων των εμπλεκομένων φορέων
Όπως είπε ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος «στις 29 Οκτωβρίου θα ξεκινήσει η καθαίρεση της γέφυρας και σίγουρα αυτό θα επιφέρει επιπλέον κυκλοφοριακή συμφόρηση στους δρόμους της Θεσσαλονίκης αφού τμήματα της περιφερειακής οδού θα παραμείνουν κλειστά. Στη σημερινή σύσκεψη, στην οποία συμμετείχε και ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, με αφορμή τα κυκλοφοριακά προβλήματα που θα δημιουργηθούν με τις καθαιρέσεις του τούνελ στα Κωνσταντινουπολίτικα και της γέφυρας Πανοράματος, ο δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη, Ιγνάτιος Καϊτεζίδης ζήτησε «μια εξπρές λεωφορειακή γραμμή που δεν θα προστεθεί στην ήδη υπάρχουσα, τη γραμμή του 58, στην περιοχή του η οποία συγκεντρώνει 100.000 κατοίκους και το 1/3 των ιδιωτικών σχολείων της πόλης. Ο δήμαρχος πρότεινε η εξπρές γραμμή να ξεκινά «από Πανόραμα και να κατεβαίνει μέσω Θέρμης ώστε να πηγαίνει στη Νέα Ελβετία και ο κόσμος να μετεπιβιβάζεται από εκεί».
Η θέση του ΟΑΣΘ
Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Κωνσταντίνος Ταγγίρης εμφανίστηκε θετικός στη συγκεκριμένη πρόταση. Προβληματισμένος επεσήμανε ότι «είμαστε στα επιχειρησιακά μας όρια. όμως με πίεση θα μπορέσουμε να δώσουμε αλλά δύο λεωφορεία». Από την πλευρά του ο β’ αντιπρόεδρος του Συλλόγου Ιδιωτικών Σχολείων-Γιάννης Κορυφίδης πρόσθεσε «μας προβληματίζει το γεγονός να αυξηθεί η κίνηση με την καθαίρεση της γέφυρας και το κλείσιμο του μετρό και προτείνω να έχουμε περισσότερους τροχονόμους στην περιοχή, διότι αυτοί έκαναν τη διαφορά στην πόλη».
Κυρανάκης: «Τέλη Νοεμβρίου η σύνδεση Σίνδου με τον προαστιακό»
Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο του προαστιακού από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι τη Σίνδο έγινε σήμερα, Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου. Όπως είπε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης σε εκδήλωση που διοργάνωσε το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) «δεσμεύτηκα ότι το δρομολόγιο θα ξεκινήσει κανονικά από τέλος Νοεμβρίου». Επεσήμανε ότι «ξεκίνησαν ήδη οι εργασίες ανακαίνισης και μέχρι τέλη Νοεμβρίου θα υπάρχει ένας ανακαινισμένος σταθμός». Σημείωσε πως αντί για 52 λεπτά που χρειάζεται σήμερα η μετακίνηση με το αστικό για το ΔΙΠΑΕ θα απαιτούνται 12 λεπτά που θα κάνει ο προαστιακός. Το κόστος του εισιτηρίου θα ανέρχεται σε 1 ευρώ και θα είναι μειωμένο για φοιτητές.
Μετρό Θεσσαλονίκης: Στοπ στις 10 Νοεμβρίου
Η λειτουργία του μετρό διακόπτεται στις 10 Νοεμβρίου για έναν μήνα προκειμένου να ολοκληρωθεί η διασύνδεση των συστημάτων της επέκτασης προς Καλαμαριά με τη βασική γραμμή, έργο που υλοποιεί η ΑΚTOR σε συνεργασία με εταιρείες Η/Μ. Την ίδια στιγμή, ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος προανήγγειλε και δεύτερη διακοπή λειτουργίας του μετρό, αυτή τη φορά τον Φεβρουάριο, διάρκειας ενός μήνα, πριν από την πλήρη λειτουργία της γραμμής Καλαμαριάς. Αναφέρθηκε και στις αλλαγές στην τιμή του εισιτηρίου υπογραμμίζοντας ότι «το κόστος θα αυξηθεί, καθώς το μετρό πρέπει να είναι οριακά βιώσιμο».
Thesseconomy Οικονομία – Επιχειρείν