Wednesday , 17 June 2026

«Λίφτιγκ» στην ε.ο. 2 Θεσσαλονίκης – Έδεσσας – Άρχισαν σήμερα οι εργασίες αντικατάστασης των στηθαίων ασφαλείας

Συνεχίζονται τα έργα στο οδικό δίκτυο του νομού Θεσσαλονίκης, συνεχίζεται και η ταλαιπωρία των οδηγών. Aπό τις 7.00 το πρωί άρχισαν οι εργασίες αποξήλωσης και προσωρινής αντικατάστασης των στηθαίων ασφαλείας στην εθνική οδό 2 Θεσσαλονίκης – Έδεσσας. Πιο συγκεκριμένα τα έργα πραγματοποιούνται και στους δύο κλάδους κυκλοφορίας, από τη Χ.Θ. 15+000 (κόμβος Αγχιάλου) έως τη Χ.Θ. 23+500 (κόμβος Γέφυρας).Οι εργασίες εκτελούνται από συνεργεία της διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και θα διαρκέσουν μέχρι και την Παρασκευή 7 Ιουλίου 2023. Σε συνεργασία με το τμήμα τροχαίας Χαλκηδόνας, υπάρχουν οι απαραίτητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την ασφαλέστερη διεξαγωγή της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια των εργασιών.

Check Also

Τι αλλάζει στην άρση κατασχέσεων λογαριασμών και στη ρύθμιση δόσεων για βεβαιωμένες οφειλές προς το δημόσιο

Του Γ. Κατσιάνη Νέα δεδομένα στην άρση των κατασχέσεων λογαριασμών και στη ρύθμιση δόσεων για …