– Πολύς λόγος έχει γίνει τον τελευταίο καιρό για τα λεωφορεία γνωστής γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που ήλθαν να προστεθούν μέσω leasing στον λειψό και …τραυματισμένο στόλο του ΟΑΣΘ. Η πραγματικότητα όμως είναι αμείλικτη… Κάποια από αυτά τα νέα λεωφορεία για τη Θεσσαλονίκη και παλιά για τη Γερμανία, έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης και μία αυτοψία σε αυτά είναι ενδεικτική.
– Τα λεωφορεία κυκλοφορούν (στους δρόμους βγήκαν από χθες 54), ωστόσο δεν λειτουργεί (ακόμη τουλάχιστον) η ηλεκτρονική αναγραφή της γραμμής και του δρομολογίου στην κεφαλίδα του κάθε λεωφορείου και απλώς υπάρχει ένα χαρτί κολλημένο στο παρμπρίζ.Αποτέλεσμα αυτού είναι ειδικά οι ηλικιωμένοι τις πρώτες πρωινές ώρες που δεν έχει χαράξει ακόμη, να αναρωτιούνται αν το λεωφορείο είναι αστικό ή τουριστικό και να μην αντιλαμβάνονται πού πάει κι αν τους βολεύει το δρομολόγιο.
– Ιδιαίτερη όμως είναι η κατάσταση και στο εσωτερικό των λεωφορείων. Τα κουδούνια δεν έχουν συνδεθεί ακόμη με αποτέλεσμα ο οδηγός να ανοίγει τις πόρτες σε κάθε στάση με κίνδυνο να φύγει κάποιος εκτός. Επιπλέον, τα μικρά ορθογώνια παράθυρα είναι κλειδωμένα και θέλουν ειδικό κλειδί για να ανοίξουν… Αποτέλεσμα είναι οι επιβάτες να δυσανασχετούν και με τις μάσκες λόγω κορωνοϊού να μη μπορούν να αναπνεύσουν και να ζεσταίνονται αφόρητα… Και το πιο ωραίο είναι η γερμανική χλιδή αποτυπωμένη σε όλο της το μεγαλείο στα δερμάτινα καθίσματα που ανάθεμα κι αν αντέξουν πάνω από έναν μήνα τον βανδαλισμό…