Με βιντεοκλήση η εξυπηρέτηση πολιτών στο ΚΕΠ του δήμου Κορδελιού Ευόσμου

Με βιντεοκλήση η εξυπηρέτηση πολιτών στο ΚΕΠ του δήμου Κορδελιού Ευόσμου

135
SHARE

Αιτήματα στα ΚΕΠ ακόμη και μέσω βιντεοκλήσης εξασφαλίζει για τους πολίτες ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου ως ένας από τους 34 δήμους της χώρας που έχει επιλεγεί και συμμετέχει στην πρώτη φάση του πιλοτικού προγράμματος “mykeplive” του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Με εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών απλουστεύονται οι διαδικασίες για την έκδοση μιας σειράς πιστοποιητικών και εγγράφων
και διεκπεραιώνονται από τα ΚΕΠ.


Σε πρώτη φάση η καινοτόμος αυτή υπηρεσία θα παρέχεται από το ΚΕΠ 231
Ελευθερίου Κορδελιού, μέσω της ενιαίας ηλεκτρονικής πύλης του Δημοσίου
Gov.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση mykeplive.gov.gr. Με τη νέα υπηρεσία ζωντανής επικοινωνίας και τηλεδιάσκεψης με εκπρόσωπο των ΚΕΠ, οι πολίτες θα μπορούν να υποβάλουν τα αιτήματά τους μέσω βιντεοκλήσης, χωρίς να απαιτείται η προσέλευσή τους στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών. Κλείνοντας ένα “ψηφιακό ραντεβού” μέσω της ψηφιακής πύλης mykeplive, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν βιντεοκλήση με
υπάλληλο του ΚΕΠ την ημέρα και ώρα που αυτοί επιθυμούν και να υποβάλουν το αίτημά τους. Στη συνέχεια το τελικό έγγραφο θα αποστέλλεται στον εξυπηρετούμενο με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί (π.χ. email, θυρίδα, ΕΛΤΑ).


Οι υπάλληλοι του ΚΕΠ 231 Ελευθερίου Κορδελιού, εκπαιδεύτηκαν και καταρτίστηκαν διεξοδικά για τη νέα ψηφιακή υπηρεσία που θα παρέχεται σε λίγες ημέρες από τον Δήμο Κορδελιού Ευόσμου, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής ημερίδας η οποία πραγματοποιήθηκε στις 9 και 10 Ιουλίου με τηλεδιάσκεψη.

LEAVE A REPLY