“Μύτη με μύτη” οι επιβάτες στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στις ώρες αιχμής...

“Μύτη με μύτη” οι επιβάτες στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στις ώρες αιχμής – Καταγγέλλουν συνωστισμό με μάσκα

317
SHARE

Σ.Ξανθοπούλου

Το αδιαχώρητο επικρατεί στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ κατά τις ώρες αιχμής και στην μετά κορωνοϊό εποχή. Το thesseconomy.gr επικοινώνησε με την εκπρόσωπο της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων, Φοιτητών και Συνταξιούχων, Φωτεινή Σαλονικίδου η οποία επιβεβαίωσε το χάος που επικρατεί μέσα στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ κάνοντας λόγο για τραγικές συνθήκες μετακίνησης. Η ίδια μας παραχώρησε και φωτογραφία που καταδεικνύει τις συνθήκες μετακίνησης που επικρατούν στα λεωφορεία.

“Μπορεί να είμαστε εν μέσω πανδημίας, αλλά στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ τις ώρες αιχμής γίνεται το αδιαχωρητο. Η κατάσταση είναι το λιγότερο επικίνδυνη. Είμαστε ο ένας πάνω στον άλλον, μύτη με μύτη, και κατά τ’άλλα με τις υποχρεωτικές μασκούλες στο πρόσωπο. Όταν ο διπλανός βήξει ή φταρνιστεί νιώθεις απελπισία. Προσπαθείς να προστατευτείς, αλλά πού να πας; Η διοίκηση του ΟΑΣΘ τολμάει να μιλάει ατάραχη για “μέση πληρότητα” κάτω από 50% στα οχήματα γιατί συμψηφίζει τις ώρες της μέρας που τα οχήματα είναι άδεια και τις ώρες που ξεχειλίζουν. Δεν μπορούμε να μιλάμε με μέσες τιμές εδώ, μιλάμε για χιλιάδες ανθρώπους που τις ώρες αιχμής εκτίθονται σε άθλιες και επικίνδυνες συνθήκες μετακίνησης. Πρόσφατα η κυβέρνηση ανέβασε το επιτρεπόμενο όριο επιβατών από το 50% στο 65% της πληρότητας. Άρα βλέπει πολύ καλά τι γίνεται με το συνωστισμό και το αποδέχεται κιόλας. Αν εμφανιστεί αύξηση κρουσμάτων στην πόλη του ΟΑΣΘ τα πράγματα θα είναι άκρως επικίνδυνα με αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης και της διοίκησης” σημείωσε η κ. Σαλονικίδου.

Σχετικά με τη συχνότητα των δρομολογίων τόνισε ότι “τα δρομολόγια είναι απελπιστικά λίγα γιατί τα λεωφορεία που έχουν απομείνει είναι ελάχιστα. Αυτή τη στιγμή κινούνται γύρω στα 200 λεωφορεία την ημέρα, στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας. Ακόμη 90 λεωφορεία είναι προγραμματισμένα να αποσυρθούν λόγω γήρατος ως τον Οκτώβριο. Ο χρόνος αναμονής στη στάση φτάνει και τα 50 λεπτά σύμφωνα με καταγγελίες συμπολιτών μας. Έλεγαν ότι θα φέρουν 100 μεταχειρισμένα πριν το καλοκαίρι, πού είναι; Τα 180 που λένε ότι θα φέρουν κάπου το Φθινόπωρο (και αν…) δε φτάνουν ούτε για ζήτω. Πρόκειται για μπαλωματική πολιτική που συντηρεί το πρόβλημα” επισημαίνει η ίδια.

Επιπλέον, προβλήματα προκαλεί και το ότι δεν υπάρχουν εισιτήρια στα εκδοτήρια του ΟΑΣΘ μετά τις αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική του οργανισμού. Όπως υποστηρίζει η κ. Σαλονικίδου “τα καινούργια εισιτήρια, όχι απλά δεν έχουν φτάσει στα περίπτερα, αλλά ούτε καν στα επίσημα εκδοτήρια του ΟΑΣΘ (!). Οι αναγραφόμενες τιμές έχουν αλλάξει μόνο στα μηχανήματα μέσα στα λεωφορεία, αλλά επειδή αυτά δεν δίνουν ρέστα και επειδή είναι πολύ δύσκολο να σχηματίσεις 0,90 ή 0,45 ευρώ ακριβώς, όλο το όφελος από τη μείωση του εισιτηρίου το “καταπίνει” το μηχάνημα. Με λαθροχειρίες αυξάνει τα έσοδά του ο ΟΑΣΘ, ενώ ο εμπαιγμός σε βάρος των Θεσσαλονικέων συνεχίζεται…”.

Η Πρωτοβουλία Εργαζομένων, Φοιτητών και Συνταξιούχων για τις αστικές συγκοινωνίες επαναλαμβάνει μια σειρά από αιτήματα όπως να αγοραστούν ΤΩΡΑ καινούργια λεωφορεία , να γίνει άμεση αύξηση των δρομολογίων σε ΟΛΕΣ τις γραμμές, να σταματήσει ο επικίνδυνος συνωστισμός σε οχήματα και στάσεις, να ληφθούν άμεσα μέτρα προστασίας της υγείας των επιβατών και του προσωπικού του ΟΑΣΘ και να σταματήσει η παραχώρηση γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ.

LEAVE A REPLY