Thursday , 18 June 2026

Συγκροτήθηκε η νέα διοικητική επιτροπή του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης

Του Γ.Κατσιάνη

Μία μόλις εβδομάδα μετά τη νίκη στις εκλογές, συγκροτήθηκε η ομάδα που θα απαρτίσει την Διοικητική Επιτροπή του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ).

Μετά από ψηφοφορία μεταξύ των 51 συμβούλων της παράταξης “Νέο Επιμελητήριο”, το όργανο διοίκησης του ΕΕΘ αποτελείται από τον πρόεδρο, Κυριάκο Μερελή και τους Σάββα Κεσίδη, Σταύρο Κριτσιάνη, Κωνσταντίνο Λάσκο, Σταύρο Μπάσια, Λάζαρο Πίτκα, Σταματία (Ματίνα) Σιώχου, Δημήτρη Τσαρούχα και Ελευθέριο Ωραιόπουλο (φωτογραφία).

“Απευθύνω προσκλητήριο ενότητας και συνεργασίας. Είμαστε όλοι μια διοίκηση”, δήλωσε, μεταξύ άλλων, στην εναρκτήρια τοποθέτηση του ο κ. Μερελής και επισήμανε ότι επιθυμεί “μια ποιοτική, παραγωγική, χρηστή και διαφανή διοίκηση. Υπάρχει μια πραγματικότητα δύσκολη που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις περιμένουν προτάσεις και λύσεις”.

Επιπλέον, ο νέος πρόεδρος του ΕΕΘ ανακοίνωσε σειρά επαφών που θα ακολουθήσουν με τους θεσμικούς φορείς της πόλης και με τους εμπορικούς συλλόγους και τις επαγγελματικές ενώσεις του νομού, με σκοπό την ανάπτυξη συνεργειών.

Check Also

Γέφυρα Μαλγάρων – Κλειδίου: Κλιμάκιο μηχανικών ελέγχει τη στατικότητα της γέφυρας – Έχει διακοπεί η κυκλοφορία

Κλιμάκιο μηχανικών της υποδιεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης διενεργεί από σήμερα το πρωί, …