Νύφη “παράτησε” ιδιοκτήτη κοσμικού κέντρου επειδή ήθελε να της χρεώσει διπλά το...

Νύφη “παράτησε” ιδιοκτήτη κοσμικού κέντρου επειδή ήθελε να της χρεώσει διπλά το γαμήλιο γλέντι

263
SHARE

Σοφία Ξανθοπούλου

Προ εκπλήξεως βρέθηκε μέλλουσα νύφη από τη Θεσσαλονίκη η οποία είχε προγραμματίσει τη γαμήλια δεξίωση σε γνωστό χώρο εστίασης. Η αρχική συμφωνία πριν μπει το πλαφόν των 50 ατόμων στις γαμήλιες εκδηλώσεις εξαιτίας της έξαρσης της πανδημίας του κορωνοϊού, ήταν 35 ευρώ κατά άτομο. Ο επιχειρηματίας εισέπραξε και ένα αξιόλογο ποσό ως προκαταβολή.

Όταν όμως μπήκε το πλαφόν των 50 ατόμων στις γαμήλιες δεξιώσεις, ο επιχειρηματίας ζήτησε αύξηση του κόστους κατ’άτομο απαιτώντας 65 ευρώ! Η μέλλουσα νύφη αρνήθηκε να καταβάλει το διπλάσιο ποσό της αρχικής συμφωνίας και έψαξε κακήν κακώς για άλλο χώρο διεξαγωγής της γαμήλιας δεξίωσης καθώς δεν είχε και πολύ χρόνο στη διάθεσή της.

“Καταδικάζουμε τέτοια φαινόμενα αισχροκέρδειας. Ο εν λόγω επιχειρηματίας οφείλει να δώσει την προκαταβολή πίσω στην πελάτισσα. Υπάρχει μάλιστα και σχετικό άρθρο στο “ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ” που μεριμνά για αυτές τις περιπτώσεις. Εμείς ως κλάδος λειτουργούμε βάσει κανόνων. Θέλω να πιστεύω ότι πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό, διότι τέτοιες συμπεριφορές αμαυρώνουν τον κλάδο μας” δήλωσε στο thesseconomy.gr ο γενικός γραμματέας της Ένωσης Εστιατόρων Ψητοπωλών και Καφέ – Μπαρ Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Επιτροπίδης.

“Δεν μπορεί να περιμένει ή να απαιτεί ένας επιχειρηματίας να βγάλει τα ίδια κέρδη. Σε καιρό πανδημίας δεν μπορεί να ζητά 65 ευρώ ενώ η αρχική συμφωνία ήταν 35 ευρώ. Οι περιορισμοί εξαιτίας της πανδημίας μπαίνουν από το κράτος και όχι από τους καταναλωτές. Ο εν λόγω επιχειρηματίας να απευθυνθεί στο κράτος για τη διαφορά που θέλει να καλύψει. Είναι αλήθεια πως αν γνωρίζαμε τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές δε θα πέφταμε θύματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει ο καταναλωτής να υπογράφει ένα συμφωνητικό υπό όρους. Σημειωτέον ότι σε αυτού του είδους τις συμβάσεις δεν δίνουμε παραπάνω από το 25% ως προκαταβολή, ώστε να είμαστε καλυμμένοι” δήλωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών Νίκος Τσεμπερλίδης.

Να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που καταγράφεται ένα τέτοιο περιστατικό, γεγονός που καταδεικνύει και την αρρυθμία που δημιουργεί στην αγορά η πανδημία.

LEAVE A REPLY