ΟΑΕΔ: Εξυπηρέτηση με ψηφιακό ραντεβού – Σε λειτουργία η πλατφόρμα myOAEDlive

ΟΑΕΔ: Εξυπηρέτηση με ψηφιακό ραντεβού – Σε λειτουργία η πλατφόρμα myOAEDlive

137
SHARE

Σε λειτουργία τέθηκε από σήμερα η πλατφόρμα myOAEDlive.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από στελέχη του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού μέσω βιντεοκλήσης. Δίνεται έτσι η δυνατότητα κυρίως σε ανέργους, αλλά και σε επιχειρήσεις, να έχουν πρόσβαση σε συμβουλευτικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ χωρίς φυσική παρουσία, από το κινητό ή τον υπολογιστή τους.

Με απόφαση των αρμοδίων υπουργών Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη, και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Γιάννη Βρούτση, η υπηρεσία δημιουργήθηκε στα πρότυπα των ήδη υφιστάμενων ψηφιακών ραντεβού για τα ΚΕΠ (myKEPlive) και τις ΔΟΥ (myAADElive). Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε με τη συνεργασία του διοικητή του ΟΑΕΔ, Σπύρου Πρωτοψάλτη, και του γενικού γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου.

Προορίζεται αρχικά να εξυπηρετεί δύο κατηγορίες συναλλαγών με το κοινό:

  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους.
  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις. 

Η είσοδος στην υπηρεσία γίνεται με κωδικούς Taxisnet. Για να κλείσουν ραντεβού οι χρήστες, πρέπει να καταχωρήσουν ονοματεπώνυμο του ενδιαφερόμενου, την ηλεκτρονική διεύθυνση (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και την διεύθυνσή του. Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet, παρέχεται η δυνατότητα στους χρήστες να κλείσουν ραντεβού και για άλλο φυσικό πρόσωπο.

Κατόπιν, ο ενδιαφερόμενος επιλέγει μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 90 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Ο ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού κι ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού.

LEAVE A REPLY