Friday , 26 April 2024

ΟΑΣΘ: Μίσθωση ακόμη 80 λεωφορείων – Εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου

Την άμεση λειτουργία Κέντρου Διοίκησης και Διαχείρισης της κυκλοφορίας, που θα χρηματοδοτηθεί από ίδιους πόρους του ΟΑΣΘ, την επέκταση των έξυπνων στάσεων και την καθιέρωση ηλεκτρονικού εισιτηρίου προανήγγειλε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, καθηγητής Γιώργος Σκόδρας, στη διάρκεια της συνεδρίασης του δ.σ. της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, όπου παρουσίασε το επιχειρησιακό σχέδιο ανάταξης του Οργανισμού.

Παράλληλα, ο κ.Σκόδρας ανακοίνωσε ότι ενεργοποιείται από τον ΟΑΣΘ η μίσθωση 80 ακόμη λεωφορείων για να καλύψει τις ανάγκες που θα προκύψουν σε καθημερινή βάση, λόγω απόσυρσης των παλιών, ενώ ταυτόχρονα προχωρά στη μίσθωση νέων mini bus των 30 θέσεων που θα εξυπηρετούν περιοχές με στενούς δρόμους, αλλά και mini van για ΑμεΑ. “Στόχος μας είναι να διπλασιάσουμε τον αριθμό των οχημάτων για ΑΜεα από 3 σε 6 και να διπλασιάσουμε και τον αριθμό των στάσεων που ενεργοποιούνται με τηλεχειριστήριο για ανθρώπους με προβλήματα όρασης, από 20 σε 40”,πρόσθεσε σχετικά.

Ο επικεφαλής του ΟΑΣΘ επανέλαβε, επίσης, ότι στο πλαίσιο του σχεδίου ανάταξης για τη διασφάλιση εξοπλισμού στον ΟΑΣΘ προχωρά η προμήθεια 1.000 – 1.200 λεωφορείων, τόσο για την Αθήνα, όσο και για την Θεσσαλονίκη. Ο διαγωνισμός θα σπάσει σε δύο κομμάτια και το ένα εξ΄ αυτών θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και το άλλο από την ΕτΕπ, σημειώνοντας πως το σχέδιο αυτό δίνει τη δυνατότητα να αναταχθεί ο ΟΑΣΘ και να εφαρμόσει ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό επενδυτικού σχεδίου για την εξυγίανση του, με σαφείς στόχους και χρονοδιαγράμματα που θα τα τηρεί. “Θέλουμε να αποδείξουμε ότι ο ΟΑΣΘ μπορεί και θέλει να προσφέρει μια αστική συγκοινωνία που να αξίζει στη Θεσσαλονίκη” τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Σκόδρας.

Κ.Ζέρβας

Την αγωνία του για την επόμενη μέρα στην πόλη και ποιος θα είναι ο νέος φορέας που θα διαχειριστεί τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, εξέφρασε από την πλευρά του στο πλαίσιο της συνεδρίασης της ΠΕΔΚΜ ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.

“Θεωρώ πως μόνο όταν θα μπορεί κανείς να μετακινηθεί εύκολα από το αεροδρόμιο ως τη Σίνδο θα αναπτυχθεί η Θεσσαλονίκη και θα αντιμετωπιστεί ως μια ενιαία Μητροπολιτική Ενότητα”, σημείωσε, προσθέτοντας ότι σε αυτό το πλάνο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και το μετρό που θα έρθει στην πόλη και ότι “θα πρέπει να υπάρξει ένα συνολικό πλάνο για τις συγκοινωνίες του αύριο στην πόλη, γιατί, δεν θα υπάρξει καμία λύση και προοπτική, στις επενδύσεις, τον τουρισμό κ.α αν δεν έχουμε καλή συγκοινωνία”

Πάντως, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης εμφανίστηκε ικανοποιημένος για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με τα νέα λεωφορεία, για τα οποία, όπως είπε, συνέβαλε προσωπικά. ώστε να βελτιωθεί η εικόνα της αστικής συγκοινωνίας. “Δεν είναι πια η ίδια εικόνα στη Θεσσαλονίκη το 2021 σε σχέση με εκείνη του 2019 και αυτό πρέπει να το παραδεχθούμε”, σχολίασε χαρακτηριστικά.

Ιγν.Καϊτεζίδης

Για ορατά βήματα βελτίωσης στην καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών με την αστική συγκοινωνία, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΠΕΔΚΜ, Δήμαρχος Πυλαίας –Χορτιάτη, Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, τονίζοντας στην τοποθέτηση του ότι «ο ΟΑΣΘ ασφαλώς και δεν είναι ιδανική συγκοινωνία για τη Θεσσαλονίκη, θα πρέπει όμως να αναγνωρίσουμε ότι γίνεται σοβαρή δουλειά».

Ωστόσο είπε πως ο ΟΑΣΘ και γενικότερα το θέμα των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι καυτό πρόβλημα για την περιφερειακή ενότητα της Θεσσαλονίκης, ιδιαίτερα για το Πολεοδομικό Συγκρότημα (ΠΣΘ).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *