Sunday , 28 June 2026

ΟΑΣΘ: Με προσωπικό ασφαλείας τα λεωφορεία την Πέμπτη – Το Συνδικάτο Εργαζομένων συμμετέχει στην απεργία της ΓΣΕΕ

Το συνδικάτο των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ ανακοίνωσε ότι θα συμμετέχει στην 24ωρη Πανελλαδική απεργία της Πέμπτης (10-6-2021), που κήρυξε η Γ.Σ.Ε.Ε. και το Ε.Κ.Θ. και ότι θα διαθέσει προσωπικό ασφαλείας για την ασφάλεια των εγκαταστάσεων και μέσων για την αντιμετώπιση των στοιχειωδών αναγκών του κοινωνικού συνόλου, όπως ορίζεται στο τελευταίο συμφωνητικό που έχουν συνάψει με την εταιρεία.

Check Also

Capital controls: 11 χρόνια μετά το κλείσιμο των τραπεζών…

Του Γ.Κατσιάνη Έντεκα χρόνια συμπληρώνονται από τότε που οι τράπεζες έκλεισαν και επιβλήθηκε περιορισμός στην …