Wednesday , 10 June 2026

ΟΕΕΘ: Διοργανώνει εθελοντική αιμοδοσία και παραδίδει μαθήματα ανθρωπιάς

Του Γ. Κατσιάνη

Με σύνθημα “Δώστε αίμα σώζει ζωές” η Ομοσπονδία Επαγγελματιών και Εμπόρων νομού Θεσσαλονίκης (ΟΕΕΘ) διοργανώνει άλλη μια εθελοντική αιμοδοσία υπό την αιγίδα της περιφέρειας Κ. Μακεδονίας.

Το ραντεβού δίνεται αύριο, Δευτέρα 11 Μαΐου από τις 15.30 μ.μ. ως τις 19.30 μ.μ. στο χώρο της ΔΕΘ-Helexpo και συγκεκριμένα στο Κύτταρο 14 έναντι του περιπτέρου 1.

Για τη διευκόλυνση των εθελοντών αιμοδοτών λειτουργεί στο χώρο της ΔΕΘ δωρεάν χώρος στάθμευσης, με κοντινότερη είσοδο την πύλη Εμπορίου από την οδό Εγνατία.

Να σημειωθεί ότι από τις αρχές του 2025 η διοίκηση της ΟΕΕΘ προχώρησε στην ίδρυση Τράπεζας Αίματος.

Check Also

Θεσσαλονίκη: Σήμερα το απόγευμα στην πόλη ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης – Σε ποια εκδήλωση θα είναι κεντρικός ομιλητής

Όπως αποκάλυψε το thesseconomy.gr, ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης θα είναι σήμερα Τρίτη, 9 Ιουνίου, …