Ο τετραψήφιος αριθμός 1555 ήρθε, τα προβλήματα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων παραμένουν

Ο τετραψήφιος αριθμός 1555 ήρθε, τα προβλήματα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων παραμένουν

430
SHARE

Του Γ. Κατσιάνη

Σε αγώνα δρόμου έχει επιδοθεί η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας προκειμένου να επιλύσει το πρόβλημα της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων του ΕΦΚΑ.

Παρά το γεγονός ότι στις 29 Ιουλίου, το υπουργείο Εργασίας ανακοίνωσε την λειτουργία του τετραψήφιου αριθμού 1555,ο οποίος θα λειτουργεί χωρίς χρέωση 24 ώρες το 24ωρο, «επτά ημέρες την εβδομάδα και όλο τον χρόνο, παρέχοντας πληροφορίες στους πολίτες», ενάμισι μήνα μετά, το πρόβλημα παραμένει.

«Άμα σηκώσουν τα τηλέφωνα 5213… και 5213… πείτε και εμένα», δήλωσε ο Δημήτρης Λ. ενώ με την σειρά του, ο Φώτης Μ. σημείωσε ότι «το ότι θα παίρνουμε στο τηλεφωνικό κέντρο που θα προσπαθεί να επικοινωνήσει με το υποστελεχωμένο τμήμα που δεν προλαβαίνουν να σηκώσουν τα τηλέφωνα δεν ξέρω πως θα λειτουργήσει. Με τόσα εκατομμύρια που δώσατε θα μπορούσατε να πάρετε υπαλλήλους».

Τι υποστηρίζει το υπουργείο Εργασίας

Ωστόσο, την ζοφερή αυτή εικόνα σήμερα η τηλεφωνική εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων παραδέχτηκε και ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος έκανε λόγο για «δυσκολία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για όποιον επιλέξει να καλέσει απευθείας».

«Έχουμε ξεκινήσει να λύνουμε τα προβλήματα αυτά: Τοποθετούνται καινούριοι υπολογιστές, εκσυγχρονίζουμε την μηχανοργάνωση και φιλοδοξούμε το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 1555 να λειτουργήσει πλήρως στα μέσα Οκτωβρίου», δήλωσε με ανάρτηση του στα social media ο κ. Χατζηδάκης, αναθεωρώντας τον αρχικό στόχο της ένταξης όλων των υπηρεσιών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στον τετραψήφιο αριθμό, τον Σεπτέμβριο.

LEAVE A REPLY