Friday , 19 April 2024

Πάνω από 1200 θέσεις εργασίας στα hubs της Deutsche Telekom και της Pfizer στη Θεσ/νίκη – 85 υπηρεσίες της ΠΚΜ στο gov.gr

Πάνω από 500 άτομα  θα απασχολεί μέχρι το 2024 το Κέντρο Πληροφορικής και Λογισμικού (Telekom IT hub) της Deutsche Telecom (DT) στη Θεσσαλονίκη, όπως γνωστοποίησαν υψηλόβαθμα στελέχη του ΟΤΕ, κατά τη σημερινή επίσκεψη του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη, στις εγκαταστάσεις του hub, ενώ στα δυο Jubs της Pfizer που επίσης επισκέφθηκε ο κ.Πιερακάκης απασχολούνται ήδη πάνω από 700 άτομα. 

Οι πρώτοι 258 επιστήμονες πληροφορικής στο Telekom IT hub της DT, που στεγάζεται προσωρινά στο κτίριο του ΟΤΕ στη συμβολή των οδών Καρόλου Ντηλ και Βασιλέως Ηρακλείου,προέρχονται κυρίως από την Αγία Πετρούπολη, όπου σταμάτησε η λειτουργία του αντίστοιχου Κέντρου της DT στο πλαίσιο των κυρώσεων για την εισβολή στην Ουκρανία και έχουν ήδη εγκατασταθεί στη Θεσσαλονίκη. Στη συνέχεια, φέτος θα γίνουν επιπλέον 100 προσλήψεις, άλλες τόσες το 2023 και ακόμη 70 το 2024, τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.

Τον κ. Πιερρακάκη, ο οποίος συνοδευόταν από τον αρμόδιο υφυπουργό Θεόδωρο Λιβάνιο, υποδέχθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ και ο τεχνικός διευθυντής Στέφανος Θεοχαρόπουλος. 

Pfizer

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης επισκέφθηκε επίσης τα δύο hub της αμερικανικής φαρμακοβιομηχανίας «Pfizer», για οποία τόνισε ότι έχουν φέρει “άρωμα Sillicon Valley” στη Θεσσαλονίκη. «Καταλαβαίνει κάποιος, τόσο από τους πάνω από 400 μηχανικούς, που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην πόλη και εξυπηρετούν τις παγκόσμιες ανάγκες της Pfizer, όσο και ευρύτερα από τις προοπτικές ανάπτυξης της συγκεκριμένης υποδομής, της επένδυσης στη Θεσσαλονίκη, ότι πραγματικά η πόλη έχει πολύ σπουδαίες προοπτικές, για τους μηχανικούς της και τους ανθρώπους της γενικά. Εμείς αυτές θα τις στηρίξουμε», επισήμανε ο υπουργός.

Το υπουργικό κλιμάκιο υποδέχθηκαν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Pfizer Hellas AE, Ζαχαρίας Ραγκούσης, και ο επικεφαλής του CDI, Νίκο Γκαριμπόλντι, ο οποίος εξήρε το έργο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της κυβέρνησης στο πεδίο του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας. Το CDI απασχολεί σήμερα 420 στελέχη, επί το πλείστον μηχανικούς υψηλής εξειδίκευσης, που εργάζονται πάνω σε παγκόσμια πρότζεκτ της αμερικανικής φαρμακοβιομηχανίας, στους τομείς της μηχανικής μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης, ανάπτυξης λογισμικού και Mηχανικής, agile project management, επιχειρηματικής αρχιτεκτονικής, Επιστήμης των Δεδομένων, αυτοματοποίησης διαδικασιών, σχεδιασμού προϊόντων και εμπειρίας και customer analytics και insights.  Το δεύτερο hub, γνωστό με το αρκτικόλεξο GBS, απασχολεί αντίστοιχα περί τα 300 άτομα και δραστηριοποιείται στον χώρο των ολοκληρωμένων επιχειρησιακών δραστηριοτήτων στους τομείς των οικονομικών, του ανθρώπινου δυναμικού, των προμηθειών και της διαχείρισης έργων.

ΠΚΜ: 85 υπηρεσίες στο gov.gr

Στο μεταξύ, ογδόντα πέντε υπηρεσίες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας λειτουργούν από σήμερα ψηφιακά, μέσω της ηλεκτρονικής πύλης gov.gr, ενώ ως το τέλος του 2022 ηλεκτρονικά θα γίνονται, μέσω της ίδιας πύλης, διακόσιες υπηρεσίες και ως το τέλος του 2023 συνολικά οκτακόσιες υπηρεσίες της Περιφέρειας., όπως ανακοίνωσαν ο κ.Πιερρακάκης και ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, μετά τη συνάντηση που είχαν στην έδρα της Περιφέρειας, Στις 85 περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η έκδοση δελτίου στάθμευσης ΑμεΑ, η ανανέωση της άδειας οδήγησης, η χορήγηση αντιγράφου άδειας κυκλοφορίας οχήματος και πολλές ακόμη υπηρεσίες από το σύνολο των διευθύνσεων της Περιφέρειας (διευθύνσεις υγείας, ανάπτυξης, αγροτικής οικονομίας, μεταφορών κ.ά.).

Ο κ. Τζιτζικώστας γνωστοποίησε επίσης ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Υπουργείο Πολιτισμού θα προχωρήσουν στην τοποθέτηση wi-fi σε πενήντα σημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος της Κεντρικής Μακεδονίας, όπως και ότι πόροι άνω των 50 εκατ. ευρώ θα διατεθούν στους Δήμους της Κεντρικής Μακεδονίας, μέσω του προγράμματος smart cities, για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *